User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 01:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käynnistys
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Käynnistys
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ryyti22
Suspended due to non-functional email address
_
4. toukokuuta 2014 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla vindovs 7 64 pit Mistä voisi johtua, että kone käynnistyy hitaasti ja käynnistyksen yhteydessä tulee jotain ihme tekstiä, josta en ymmärrä mitään. Kun on käynnistyny kunnolla, niin sit kone toimii moitteettomasti. Saisko täältä apuja Kiitti jo etukäteen.
MikroMake
AfterDawn Addict
_
4. toukokuuta 2014 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
Mulla vindovs 7 64 pit Mistä voisi johtua, että kone käynnistyy hitaasti ja käynnistyksen yhteydessä tulee jotain ihme tekstiä, josta en ymmärrä mitään. Kun on käynnistyny kunnolla, niin sit kone toimii moitteettomasti. Saisko täältä apuja Kiitti jo etukäteen.
Kerro aluksi koneesi kokoonpano sekä se "ihme teksti".

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
ryyti22
Suspended due to non-functional email address
_
4. toukokuuta 2014 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
Mulla vindovs 7 64 pit Mistä voisi johtua, että kone käynnistyy hitaasti ja käynnistyksen yhteydessä tulee jotain ihme tekstiä, josta en ymmärrä mitään. Kun on käynnistyny kunnolla, niin sit kone toimii moitteettomasti. Saisko täältä apuja Kiitti jo etukäteen.
Kerro aluksi koneesi kokoonpano sekä se "ihme teksti".
No se teksti on englannin kielinen, jota en ymmärrä. Ja koneen kokoonpanosta en tiedä mitään. Mitä se tarkoittaa. Olen aloittelija koko tietokone hommaan.

Ryyti22
R4ndom1
Member
_
4. toukokuuta 2014 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
Mulla vindovs 7 64 pit Mistä voisi johtua, että kone käynnistyy hitaasti ja käynnistyksen yhteydessä tulee jotain ihme tekstiä, josta en ymmärrä mitään. Kun on käynnistyny kunnolla, niin sit kone toimii moitteettomasti. Saisko täältä apuja Kiitti jo etukäteen.
Kerro aluksi koneesi kokoonpano sekä se "ihme teksti".
No se teksti on englannin kielinen, jota en ymmärrä. Ja koneen kokoonpanosta en tiedä mitään. Mitä se tarkoittaa. Olen aloittelija koko tietokone hommaan.
Monesti koneen käynnistyksen yhteydessä, etenkin itsekasatuissa koneissa, tulee "ihme tekstiä". Kun bios tarkistaa osat, se saattaa pistää tulokset ruudulle (ainakin omassa koneessä). Ota kameralla kuva siitä sun "ihme tekstistä".
MikroMake
AfterDawn Addict
_
4. toukokuuta 2014 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
----- Ja koneen kokoonpanosta en tiedä mitään. Mitä se tarkoittaa. Olen aloittelija koko tietokone hommaan.

Onko kone itse kasattu vai ns. valmis pakettikone?
Jos valmis pakettikone niin minkä merkkinen ja malli?
Onko läppäri vai tavallinen PC?
Mikä käyttöjärjestelmä?
Mikä prossu ja näytönohjain?
Virtalähteen merkki ja malli?
Jne.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Mainos
_
__
 
_
ryyti22
Suspended due to non-functional email address
_
4. toukokuuta 2014 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
----- Ja koneen kokoonpanosta en tiedä mitään. Mitä se tarkoittaa. Olen aloittelija koko tietokone hommaan.

Onko kone itse kasattu vai ns. valmis pakettikone?
Jos valmis pakettikone niin minkä merkkinen ja malli?
Onko läppäri vai tavallinen PC?
Mikä käyttöjärjestelmä?
Mikä prossu ja näytönohjain?
Virtalähteen merkki ja malli?
Jne.
Fujitsu Siemens. 64 pittinen Miav-d2991 tavallinen pc Vindovs 7 home prenium. Näytönohjain Nvidia 3D VISION-OHJAIN-Geforce Experience 1.8.2.1 Suoritin. Intel(R) CORE TM 13-2100 cpu 3.10 Hz Virtalähteen merkistä ja mallista en tiedä.Asennettu muisti 6gikaa.En osaa enempää tietoja antaa. Kuten sanoin, olen aloittelija näihin koneisiin.

Ryyti22
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käynnistys
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy