User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 02:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone reistailee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone reistailee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aaaveikko
Newbie
_
15. lokakuuta 2010 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Ei kukaan osaisi auttaa mua tän asian kanssa.
Eli, mulla on tällänen hp kannettava ja istukselin sen kanssa tossa sohvalla tää kone mun jalkojen päällä. Tää kävi aika kuumana kyllä, ja sitten yhtäkkiä koneesen tuli sellainen sininen ruutu ja siitä luki jotain, mitä en nyt muista. Jotain oli että jos tämä on eka kerta jne jne... ja se oli toka kerta kun se tuli. sitten kone sammui ja käynnisty uudelleen. Sitten kokeilin avata nettisivustoa niin kesti n.5 minuuttia että se aukasi sen ees kokonaan. tai sitten tuli jotai ihan ihme kirjaimia siihe sivustoon tai ihan kuin jonkin tiedoston olisi ladannut että piti tallentaa jokin johonki. En muista poistinko joitakin tiedostoja comodo system cleanerilla. Mutta nyt netti ei toimi selaimissa. Messenger aukeaa hyvin, spotify rullaa.. mikä on.? ja nytten olen vikasietotilassa, niin nytten netti toimii. ja mulla on windows 7 ultimate.

Kiitos

Sellasta
Member
_
15. lokakuuta 2010 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sen kummempaa apua en valitettavasti voi antaa, mutta se kone kannattaa pitää kovan/tasaisen alustan päällä, muuten tuuletus kärsii ja jotain voi hajota. toivottavasti näin ei nyt oo käyny. mutta vaikuttaa hiukkasen siltä että lämmöt on ollu liian korkeat..
aaaveikko
Newbie
_
15. lokakuuta 2010 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei. No toivotaan ettei. Mitäs sitte pitäis tehä. Huoltoo ja sanoo mitä? Ei kukaan muu osaa auttaa? Viestiä viestiä. :)

Sellasta
J00na5
Suspended permanently
_
15. lokakuuta 2010 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaa kone ja putsaa pölyt.
MikroMake
AfterDawn Addict
_
15. lokakuuta 2010 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Seuraa koneen lämpötilaa biosista, tuolta löytyy lämpötilojen seurantaa ohjelmia:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3/436140#2669676

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2010 @ 19:17

aaaveikko
Newbie
_
15. lokakuuta 2010 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
auttaako noi muka tohon internet ongelmaa?

Sellasta
jkstone
Suspended permanently
_
17. lokakuuta 2010 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista virusten varalta.

1pertti
AfterDawn Addict
_
17. lokakuuta 2010 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko koettanut tehdä järjestelmän palautuksen ongelmien syntyä edeltävään ajankohtaan? Se voisi auttaa, jos kyseessä on pelkkä ohjelmisto-ongelma. Ja tuo virustarkistus on varmasti myös paikallaan.
aaaveikko
Newbie
_
17. lokakuuta 2010 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alko yhtäkkiä toimimaan. Kokeilin sitä järjestelmän palauttamista mutta ei onnistunu sillon. Ja millä kannattaa tehä se virustarkistus. mulla on avg ja sit on spypot. Onko niistä mitää iloo? onko hyviä? Ja onko comodo system cleanerilla mitään virkaa?

Miten saisin lisää suorituskykyy tähä tietokoneeseen? Ostin farming simulator pelin ja se lagii aika rajusti ja mulla on gamebooster.. oiso vielä jotain? miten poistelen turhii ohjelmii?

THNX
Mainos
_
__

_
jkstone
Suspended permanently
_
17. lokakuuta 2010 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Skannaile vaan AVG:lla ja Spybotilla.

Asenna, päivitä ja skannaa
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

http://www.f-secure.com/en_EMEA/security/tools/online-scanner/

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone reistailee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy