User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 21:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > levyosion poisto?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Levyosion poisto?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tomu_8
Suspended due to non-functional email address
_
30. syyskuuta 2009 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys!

Nyt on Niko-näppärä ollut asialla, eli osioin eilen C:asemaltani n.20G tilan windows 7 ultimatelle... Ja sain asennettua sen ihan hyvin sinne. Nyt totesin 7:n hyväksi ja toimivaksi ja haluiaisin saada sen nyt isommalle levyosiolle ja poistaa samalla vanhan vistan ja HP:n recovery asemat... Mikä olisi helpoin tie vai teinkö liian vaikeaksi koko homman... En ole liiemmin tutustunut noihin asema juttuihin, yleensä vaan ihmetellyt kun jonkun poiston jälkeen joku ei toimi :)

-Toni-
n0gear
Member
_
30. syyskuuta 2009 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit vaikka Upgradeta Vistan 7:aan
http://www.intowindows.com/how-to-do-vista-to-windows-7-upgrade/

Näin kaikki tiedot jäis tallelle Vistasta
n0gear
Member
_
30. syyskuuta 2009 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja osioimishommissa voit käyttää
http://www.gnu.org/software/parted/index.shtml

itse teen siitä aina live cdn ja sillä buuttaan ja muutan osiot
Mainos
_
__

_
Tomu_8
Suspended due to non-functional email address
_
30. syyskuuta 2009 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, pitää koittaa... Sen takia laitoin omalle asemalleen kun en ollut varma miten käyttäytyy 32B vistan kanssa, toi 7 kun on 64B... Jostain olin lukevinani että ei ehkä aja päivitystä Vistalle... Ja sitten vielä kun mulla on vaan 2G muisti, niin ajattelin että ei jaksa toimia, mutta mun läppäri käytössä tuntuu menevän ihan hyvin...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > levyosion poisto?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy