User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 07:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mainoksia kesken nettisivun
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mainoksia kesken nettisivun
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gassault
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2012 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, minulla on sellainen ongelma että kun luen jotain tekstiä niin kone muuttaa jotkut sanat linkeiksi ja lyö siihen jonkun ipad mainoksen, tämä tapahtuu siis google chromella. Miten tälläinen poistetaan? tuossa siis kuva siitä mitä tapahtuu:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2012 @ 20:01

teijoster
Member
_
20. huhtikuuta 2012 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin Adblockin asetuksissa on täppä jolla saa googlen tekstimainokset pois. Itse käytän linuxeissa ja winukoissa chromea ja Adblockia.
Oiskohan niistä kysymys?
1pertti
AfterDawn Addict
_
20. huhtikuuta 2012 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gassault
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2012 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voipi olla tuosta kyse mutta tämä adblock auttoi, kiitoksia molemmille. :)
Mainos
_
__

_
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
23. huhtikuuta 2012 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1pertin linkin keskustelussa: 'mut joka sivul minkä avaan, ni toi alleviivaa random sanan'

Mä olen eri koneilla törmännyt tilanteeseen että joillain sivuilla noita on. Ei siis, tai tuskin on koneeseen ujutettu mitään "muuta sanat mainoslinkeiksi".
Mä olen tulkinnut että sivuston laatija on myynnyt tekstinsä mainoslinkki kohteiksi. Tai laittanut mainoksia linkkeinä random tekstin sekaan.

En ole sen kummemmin perehtynyt. Vältän hiiren vientiä skeida-linkkien päälle ja googlaan paremman sivuston tilalle aika äkkiä. Jos risoo liikaa.

p.s. Hienosti tehdyillä sivuilla hiiren vienti "linkin" päälle heittää sanaa tai termiä selventävän selitysikkunan. Nää "linkit" on yleensä katkoviiva ja erivärillä kuin oikeat linkit. Voihan ton tekniikan sitten myydä ja toteuttaa mainoksina.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2012 @ 10:25

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mainoksia kesken nettisivun

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy