|
Moikka
Käytössäi on ollut tuo Windowsin Live mesenger ja sen mukana kasa ohjelmia,kuten kirjautumis avustaja jne.Tällä on ollut ennenkin ongelmia.Ei siis tämän kertainen tule siis ensimmäistä kertaa.Tuo vaikeus alkoi "Tällä"kertaa,kun mulla on Windows Spacessa oma sivu.Lähdin sitä muokkaamaan,niin sieltä tuli vastaan ilmoitus,että sivusto on saavuttamattomissa,yritä hetken päästä uudelleen.Ilmoitin tästä Microsoftille ja sieltä tuli liuta ohjeita,mutta muutosta ei tullut tästä huolimatta sivustoon.Poistin tilini ja loin uuden.Siis tuonne spaceen.Tämä uusi sivusto toimi jonkun aikaa,mutta nyt ollaan samassa pisteessä!!!Poistatin sen jälleen,lopullisesti....
Olen suorastaan tulisilla hiilillä tämän takia.Äsken poistatin tuolla RevoUnistaller ohjelmalla merkinnät jotka koskivat Windows Live:ä.
Yritin äsken asentaa pelkän mesengerin,muttei tämä onnistu,vaan se ilmoittaa että mulla on siellä toinen mesenger.Siis tämä live.Kuitenkaan en saa enää auki tätä (Tietenkään) Live Mesengeriä.Yritin uudestaan asentaa tätä Windows Liveä,mutta saakeli,sekään ei enää asennu.Kun menen hotmailiin näen kuitenkin tuon Oman profiili ja muuta.Siellä on se minun Windows Live
Hiukkasen sekaisin.Miten saan poistettua koko windows roskan,joka koskee tuota Windows Liveä ja saisin koneelleni pelkästään jonkun toimivan mesengerin.Mielellään sellaisen,jolla pystyy web kameraa käyttämään.Sillä olen sitä käyttänyt tuttujen yhteydenpitoon,en muuta.Hotmailin käyttö on mulla tosi vähäistä.Toivon mukaan ymmärsitte mistä oli kysymys,vaikka teksti oli hiukan sekaisesti kirjoitettu,tässä mielentilassa.
Tilanne on tosiaan se,etten saa ladattua tuota windows liveä uudestaan.Tai oikeastaa en saa sitä koneelle.Jos saisin asentaisin pelkästään siitä tämän mesengerin.Toinen vaihtoehto olisi löytää joku yksittäinen mese,joka olisi mm.:ssa yhtä hyvä tähän web hommaan...
jatj..
Olen tässä yrittänyt asentaa ohjelmaa uudestaan,mutta se ei tosiaan nyt onnistu.Se näyttää ilmoittavan ristiriidoista ja että mulla on osa näistä live ohjelmista asrnnettu.Olen yrittänyt löytää ohjelmat jotta saisin ne poistettua,mutta missään ei näy niistä merkintöjä..Sen jälkeen voisin asentaa tämän ohjelman uudestaan.
Neuvoja/Ohjeita....
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2009 @ 00:14
|