|
Ohjelmien asennus ei onnistu Vistalla
|
|
|
Jommik
Newbie
|
1. maaliskuuta 2010 @ 12:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Yrittäessäni asentaa ohjelmaa (ohjelmia) tulee virheilmoitus: Verkon sijainti %APPDATA% ei ole käytettävissä.
Osaisikohan joku ystävällisesti neuvoa.
T: Jommik
|
|
tukis
Suspended due to non-functional email address
|
1. maaliskuuta 2010 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
Jommik
Newbie
|
1. maaliskuuta 2010 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tukis: vilkaise tuota
Verkkosijaintia ei voi käyttää
Kiitos viestistä mutta fixit ei toiminut kun se herjasi sitä VERKONSIJAINTI %APPDATA% EI KÄYTETTÄVISSÄ.
|
|
tukis
Suspended due to non-functional email address
|
1. maaliskuuta 2010 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. maaliskuuta 2010 @ 16:17
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
2. maaliskuuta 2010 @ 23:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tukis: Lainaus: VERKONSIJAINTI %APPDATA% EI KÄYTETTÄVISSÄ.
Huomasin, mutta ajattelin että se voisi auttaa.
Se on oikea paikka aloittaa. Mutta luulen että joudut tekemään sen manuaalisesti - ohjeet löytyvät siihenkin Microsoftin sivuilta.
Ps. Mutta kokeile ensin tehdä uusi käyttäjätili - voitko nyt asentaa jonkin ohjelman?
^-^
Power corrupts
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. maaliskuuta 2010 @ 23:14
|
|
Jommik
Newbie
|
4. maaliskuuta 2010 @ 21:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tukis: Lainaus: VERKONSIJAINTI %APPDATA% EI KÄYTETTÄVISSÄ.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tukis: Lainaus: VERKONSIJAINTI %APPDATA% EI KÄYTETTÄVISSÄ.
Se on oikea paikka aloittaa. Mutta luulen että joudut tekemään sen manuaalisesti - ohjeet löytyvät siihenkin Microsoftin sivuilta.
Ps. Mutta kokeile ensin tehdä uusi käyttäjätili - voitko nyt asentaa jonkin ohjelman?
^-^
Kiitos!Käyttäjätilin luominen ei auttanut. Ratkaisu varmaan löytyy tuolta error 1606 sivuilta mutta kun toi english on mulle hieman hakusessa.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2010 @ 13:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kiitos!Käyttäjätilin luominen ei auttanut. Ratkaisu varmaan löytyy tuolta error 1606 sivuilta mutta kun toi english on mulle hieman hakusessa.
Ennen kuin alat Suomentamaan, niin ajappa Ccleanerin (http://www.ccleaner.com/) Registry cleaner läpi - se saattaa poitaa väärän rekisteriarvon, jonka jälkeen Windows saattaa luoda sen uudelleen. Mikään ei tosin ole niin varmaa kuin epävarma Windowseilla pelatesssa, mutta kokeilla voi.
^-^
Linkki "manuaaliseen" korjaukseen. Kohta: "Let me fix it myself".
http://support.microsoft.com/kb/886549/e...xItMyselfAlways
Power corrupts
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Jommik
Newbie
|
11. maaliskuuta 2010 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kiitos avusta Somebodyy ja Tukis!
Vista toimii taas niinkuin pitää teidän neuvojenne ansiosta.
T: Jommik
|