Eli muutama päivä takaperin yritin toistaa BSplayerillä erästä tiedostoa koneeltani ja tuli ilmoitus "Määritettyä polkua ei löydy, tarkista polku ja yritä uudelleen". No, tarkistin ja pitäisi olla oikea. Yritin sitten asentaa BSplayerin uudestaan, asennustiedostoa avatessa sama ilmoitus. Myös parin muun ohjelman kanssa sama ongelma. Wat do?
BSplayer ei toimi, yritin muutamaa videoa sillä toistaa, polkua ei löydy tms. Nyt en saa sitä edes uudestaan asennettua, kun asentaminen ei mene loppuun, muutamaa palkkia vaille valmis niin jää siihen, pari tuntia olen odotellut ja muutaman kerran yritetty.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leksitus:BSplayer ei toimi, yritin muutamaa videoa sillä toistaa, polkua ei löydy tms. Nyt en saa sitä edes uudestaan asennettua, kun asentaminen ei mene loppuun, muutamaa palkkia vaille valmis niin jää siihen, pari tuntia olen odotellut ja muutaman kerran yritetty.
kokeile vaikka jotain aikaisempaa versiota bsplayerista, kannattaa myös käsin poistaa ne vanhat bsplayerin jämät joita on jääny program files-kansioon, sen jälkeen ajaa ccleanerilla rekisterin putsaus ja koittaa josko se asentus uudestaan. Itse käytin aina ennen bsplayeria, mutta noin nelisen vuotta sitten kokeilin gomplayeria enkä ole muuta sen jälkeen käyttänyt. Eli siinä olis kokeilemisen arvoinen softa jos olet aikeissa vaihtaa.