User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.5.2025 / 22:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
emma92momo
Newbie
_
21. kesäkuuta 2012 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon yrittäny kysellä neuvoa jo vaikka kuinka monelta tähän. Mulla on ollu köytössäni jo vaikka kuinka kauan vuoden 2009 mese, koska musta toi uusin on ihan apinoiden tekemä ja hymiöistä en pidä kans yhtään. Kauan aikaa sitten sain viestin ruudulle kun yritin kirjautua meseen, että mun pitää päivittää verisoni uudempaan jos haluan kirjautua sisään. No mä sitten vastentahtosesti päivitin mutta sitten kun yritin kirjautua sisään sain viestin: Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa.

Ei ollut mitään hajua mitä tää tarkottaa tai miten ois voinu korjata joten mä sitten poistin uuden mesen koneeltani ja etin taas vanhan version asennettavaks.

Nyt sitten eilen kävi sama homma. Mese vaati taas päivittämää, jos haluan kirjautua sisään vanhalla versiolla mun pitää päivittää. Ja sitten kun mulla on käytössä uusi versio tulee taas toi: Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa.

Eilen yritin samaa mikä oli toiminut aikaisemmin eli poistaa uusimman version ja asentaa vanha takaisin, mutta se ei auttanut. Jos mulla on vanha versio käytössä mese vaan valittaa että mun pitää päivittää se ennen kun pääsen kirjautumaan sisään. Ja jos taas on uus versio sitäkään ei saa ees auki ku tulee vaan toi: Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa.

Apua?
1pertti
AfterDawn Addict
_
21. kesäkuuta 2012 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko käyttöjärjestelmänä Vista? Kyseessä näyttää olevan yleinen ongelma ja useat googleosumat kertovat, että syynä on Visual C++ 2008 Redistributable -sovellus. Korjaukseksi tarjotaan tällaista: http://www.thewindowsclub.com/fix-sideb...-live-messenger

Joissakin korjausohjeissa neuvotaan asentamaan uudelleen kaikki VC++ Redistributablet aikajärjestyksessä: http://www.vistax64.com/general-discuss...tml#post1293020

Edellinen on kirjoitettu vain tiedoksi ja arvioitavaksesi. Itselläni ei ole kokemuksia kyseisestä ongelmasta tai sen korjaamisesta.
emma92momo
Newbie
_
21. kesäkuuta 2012 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo Vista kyseessä. Kiitos neuvosta pitää kokeilla mitä noissa linkeissä on neuvottu. Vistaa en kyllä enää ikinä ota niin paljon saanu aina tapella tän kaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy