User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 04:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > svchost.exe suuri muistikulutus apua!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
svchost.exe suuri muistikulutus apua!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
romurauta
Suspended due to non-functional email address
_
1. marraskuuta 2010 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleensä nua mun svchostit vie ihan sikana muistia siis pahiten vievä svchost vie 200 000kt
ja seuraavaksi 130 000kt, tää on 4 vuotta vanha läppäri, windows vistalla, ja oon karsinut kaikki turhat prosessit silti muisti on nyt 39% mikä vikana, annan tän läppärin mun äidilleni kun saan uuden koneen mutta en halua että kone on tosi hidas kun annan sen sille, apua siis tarvitaan, mulla on kaksi virus turvaa muuta pidän yhtä vain käytössä: Malwarebytes ja comodo. koneella ei ole viruksia tai muuta vastaavaa,
apumies
Member

11 tuotearviota
_
1. marraskuuta 2010 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti romurauta:
Yleensä nua mun svchostit vie ihan sikana muistia siis pahiten vievä svchost vie 200 000kt
ja seuraavaksi 130 000kt, tää on 4 vuotta vanha läppäri, windows vistalla, ja oon karsinut kaikki turhat prosessit silti muisti on nyt 39% mikä vikana, annan tän läppärin mun äidilleni kun saan uuden koneen mutta en halua että kone on tosi hidas kun annan sen sille, apua siis tarvitaan, mulla on kaksi virus turvaa muuta pidän yhtä vain käytössä: Malwarebytes ja comodo. koneella ei ole viruksia tai muuta vastaavaa,
Kannattaa formatoida kovo ja asentaa windows uudestaan jos annat koneen äidillesi.Eipähän jää mitään turhia ohjelmia ja prosesseja(eikä omia tiedostoja)koneelle.

Pöytäkone:Intel 3570K,ac freeser 7 pro rev2,Asrock Z77 pro3,Asus HD7850,16GB Kingston,120SSd+250GB+500GB+16GB,Chieftec 650W,AntecSP3,Win 7
Läppäri:Acer Aspire
romurauta
Suspended due to non-functional email address
_
1. marraskuuta 2010 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos avusta :)
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2010 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistia se vie ihan samalla lailla uudelleenasennuksen jälkeenkin. Muistia siellä vie mm. Indeksointi, Superfetch, medianjakopalvelut, jne.

Voit tarkastella mitä se svchost tarkemmin ottaen tekee lataamalla esim. Process Explorer -nimisen softan.
jkstone
Suspended permanently
_
2. marraskuuta 2010 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti romurauta:
ja seuraavaksi 130 000kt,
Haittako se? Vista vie muistia, siitä et mihinkään pääse.
Koneen tiedotkaan eivät olisi pahitteeksi.

Mainos
_
__

_
apumies
Member

11 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2010 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Muistia se vie ihan samalla lailla uudelleenasennuksen jälkeenkin. Muistia siellä vie mm. Indeksointi, Superfetch, medianjakopalvelut, jne.

Voit tarkastella mitä se svchost tarkemmin ottaen tekee lataamalla esim. Process Explorer -nimisen softan.
Muistia vista tosiaan tykkää käyttää,vaikka olis juuri asennettu.
Ajattelin vaan lähinnä yksityisyyttä kun ehdotin uudelleen asennusta.Usein koneelle tulee myös asennettua (paljon) turhia ohjelmia ja muuta sälää mistä jää koneelle merkintöjä esim. rekisteriin.

Pöytäkone:Intel 3570K,ac freeser 7 pro rev2,Asrock Z77 pro3,Asus HD7850,16GB Kingston,120SSd+250GB+500GB+16GB,Chieftec 650W,AntecSP3,Win 7
Läppäri:Acer Aspire
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > svchost.exe suuri muistikulutus apua!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy