User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 22:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > system 100%
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
system 100%
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
i4poker
Newbie
_
6. huhtikuuta 2010 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla meni vahingossa lautanen enterin päälle. Ja ehtisin jo sammuttaa koneen vanhalla tyylillä, ennen kuin huomasin sen. Nyt kun pistän koneen päälle ja painan crl alt del huomaan, että system prosessi on 100%. Mun vanha koneeni ei tätä kauan kestä. Olen yrittänyt vikasietotilaa ja järjestelmän palauttamists. Jotain olen myös msconfig jutulla tehnyt. Onko apua papua?
i4poker
Newbie
_
11. huhtikuuta 2010 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bump
Moderator

14 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2010 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
i4poker,
Lainaus:
11. Älä "töni" viestiketjuja ylöspäin näkyvyyden parantamiseksi. Mikäli viestiketju sisältää jotain tietoa, joka kuuluu alueen etusivulle, moderaattorit muuttavat viestin ilmoitukseksi.

LUE: Keskustelualueiden säännöt

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > system 100%

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy