Moi! Olis semmone pikku ongelma, että ku tossa pari päivää sitten pelailin erästä peliä, joka ei ole nettipeli, ni tuli bluescreen. Tämän jälkeen aina kun tietokoneen käynnistelee, niin Vista latailee jonkun väliaikaisen työpöydän, ja samalla ilmoittaa, että "työpöytää ei ladattu oikein". Windows näyttää joka käynnistyksen yhteydessä myös luovan uuden TEMP-käyttäjätilin käyttäjät kansioon.
Olen poistanut kyseisen pelin, kokeillut järjestelmän palauttamista ja ajanut CCleanerilla rekisterin ja muut systemfilut läpi. Oon kokeillu myös käynnistää vikasietotilassa, mutta ei oo auttanu. Tietokone on melkein uusi Acer Aspire 5536G, eikä takuu kuulema korvaa softa ongelmia.
Olisin hyvin kiitollinen, jos jollakin olisi jotain hyviä ideoita, miten saisin tietokoneen taas käynnistymään normaalisti omaan työpöytääni. Yritin etsiä myös Googlella samankaltaisia ongelmia (suomenkielellä)Internetistä, mutta en löytänyt mitään.
Lainaus:Olen poistanut kyseisen pelin, kokeillut järjestelmän palauttamista ja
Saatoitko palauttaa järjestelmän pisteeseen, joka oli tallennettu ennen pelin asentamista? Jos näin oli, eikä käyttis korjaantunut, taitaa Vistan uudelleenasennus olla lähellä. Tietysti korjausasennusta kannattaa ensin kokeilla. Odottele nyt vielä, jos noiden peliongelmien kanssa painiskelleet osaavat antaa muunkin neuvon.
Lainaus:Olen poistanut kyseisen pelin, kokeillut järjestelmän palauttamista ja
Saatoitko palauttaa järjestelmän pisteeseen, joka oli tallennettu ennen pelin asentamista? Jos näin oli, eikä käyttis korjaantunut, taitaa Vistan uudelleenasennus olla lähellä. Tietysti korjausasennusta kannattaa ensin kokeilla. Odottele nyt vielä, jos noiden peliongelmien kanssa painiskelleet osaavat antaa muunkin neuvon.
Palautin järjestelmän vaan samaan päivään vähän aikaisempaan hetkeen, ku ekaks luulin että se varmaan johtu yhestä päivityksestä... En usko että tota nyt sen pelin piikkiin voi täysin laittaa, ku aikaisemmin se on toiminut ihan hyvin. Muutenkin nyt koko peli on poissa, eikä silti toimi...
Kokeileppa kokeeksi luoda uusi käyttäjätili ja katso latautuuko tässä uudessa tilissä työpöytä oikein. Tällä toimenpiteellä saat eliminoitua sen mahdollisuuden, että mahdolliset virheet johtuvat käyttäjätiliin tallennetuista asetuksista.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss: Kokeileppa kokeeksi luoda uusi käyttäjätili ja katso latautuuko tässä uudessa tilissä työpöytä oikein. Tällä toimenpiteellä saat eliminoitua sen mahdollisuuden, että mahdolliset virheet johtuvat käyttäjätiliin tallennetuista asetuksista.
Joo, kokeilin luoda uuden käyttäjätilin ja se vaikuttaisi latautuvan oikein, joten vika johtuu toisinsanoen siihen toiseen käyttäjätiliin tallennetuista asetuksista. Yksi vaihtoehto tietysti olisi poistaa kokonaan se viallinen tili ja siirtää kaikki tieto sieltä tähän uuteen tiliin... Mutta yritetään vielä jos ilmaantuisi jokin muu vaihtoehto.