Updaten kanssa ongelmia
|
|
Member
6 tuotearviota
|
30. maaliskuuta 2011 @ 03:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarjoaa Windows Liven asennustyökalun 2011 päivitys Latauskoko: 25,4 Mt?25,5 Mt (KB 2520039) ei onnistu tota asentamaan ja yhessä vaiheessa windows update kaatui ja sitten joku isäntä palvelu juttu kanssa.
|
Kavija
Newbie
|
30. maaliskuuta 2011 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Johny_: Tarjoaa Windows Liven asennustyökalun 2011 päivitys Latauskoko: 25,4 Mt25,5 Mt (KB 2520039) ei onnistu tota asentamaan ja yhessä vaiheessa windows update kaatui ja sitten joku isäntä palvelu juttu kanssa.
Sama vika tapahtui tänään.
|
epuzki
Junior Member
|
30. maaliskuuta 2011 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
samaa mulle herjannu :/ onneks enoo ainoa :D
itel on myös kun mene tonne käynnistä ja sammuta siinä lukee, että asentaa päivitykset ja sammuttaa koneen. Sittneku oon asentanu se vaan pysyy siinä eikä mene mihenkään se päivitys siis. teil samanlain? :o
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2011 @ 16:09
|
Junior Member
|
30. maaliskuuta 2011 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama juttu täällä. Mikäköhän tossa on :/
|
Member
6 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2011 @ 00:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2011 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tai tuon jälkeen ei ole edes tarvetta asentaa sitä päivitystä, se katoaa tarjonnasta kun valitset Tarkista päivitysten saatavuus.
|
Member
8 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2011 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mulla kans oli tuo sama ongelma. Ihmettelin että mikä siinä oikein on, kun ei päivity, mutta hyvä ettei johtunutkaan sitten omasta koneestani, vaan oli ihan yleinen ongelma.
Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
|
epuzki
Junior Member
|
1. huhtikuuta 2011 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
joo latasin linkistä ja nyt toimii, kiitti.
|
satin1711
Junior Member
|
7. huhtikuuta 2011 @ 21:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti epuzki: joo latasin linkistä ja nyt toimii, kiitti.
Hei
Minulla update sanoo että virhe tapahtui jaa vetää mukanaan windowsin-palveluiden isäntä prosessin jolloin mobiili-netti kaatuu puoliksi, siis netti ei toimi mutta en saa kokonaan suljettua nettiyhteyttä soittaakseen uudelleen kun vasta käynnistän koneen uudelleen ja sitten avaan mobiili-netin.
|
nortti73
Newbie
|
9. huhtikuuta 2011 @ 18:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti epuzki: joo latasin linkistä ja nyt toimii, kiitti.
|
Mainos
|
  |
|
kk37
Suspended due to non-functional email address
|
1. kesäkuuta 2011 @ 12:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on tuota samaa ongelmaa ollut, mutta heräsin liian myöhään ja ei netti toimi enää ollenkaan, osaisko joku sanoa mitä voin nyt tehdä? En siis pääse latailemaan mitää koneelle :(
|