User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 03:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > utorrent päälle netti kaatuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Utorrent päälle Netti kaatuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
30. elokuuta 2009 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa

Ongelmanani on, että netti sammuu 1-3 minuutin jälkeen kun rupean utorrentilla lataileen?? Kone pitää bootata sen jälkeen..
Ennen oli windows XP toimi kun junan vessa :), mutta nyt kun ostin kannettavan jossa on vista home premium niin harmaita hiuksia tulee solkenaan.
Ei toimi bitcomet ei utorrent ei vanhemmat eikä uudemmat versiot??
Palomuurin portit on auki ohjelmille, ja boxi oikein auottu eli ei ole nat päällä..
Olen vaihdellut eri palomuuria eri viirusohjelmia, mutta mikään ei tunnu auttavan..
Olen etsinyt ratkaisuja googlella, mutta ei ole löytynyt ratkaisua!!
Mahtaneeko joku paininut saman asian kanssa ja saanut asian kuntoon???

hey ho lets go
Newbie
_
1. syyskuuta 2009 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu Tuota.. NAT onkin modeemissa päällä.. otin sen pois niin ei netti toiminut ollenkaan... modeemi on TW-EA501 ADSL. Saako natin pois, että netti rullais..
Sitten semmoinen kysymys, että netin nopeus on 8/1 niin kun rajoitan utorrentin 200 kt/s download ja uppload 20 kp/s niin netti ei sammu ihan heti vaan kestää muutamia minuutteja.. :)
utorrentissa on yhteyksien enimmäismäärä 5.. mitkä säädöt sais niin, että sain tulla koko kaistan leveydeltä.. saako boxista säädettyä jotain??

hey ho lets go
Juro74
Junior Member

4 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2009 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä soneran 8/1 yhteys, mut mun modeemi/reititin on tw-ea510 v3... ensin piti mennä modeemiasetuksiin kohtaan ohjelmallinen palvelin luomaan portit utorrentille... sitte palomuuriasetuksiin antamaan samat portit(minkä olitkin tehnyt) sen jälkeen lähti mulla pelaamaan! Parhaimmillaan on tullut lataus n.700kt/s =) ...aika harvoin tosin :(

Mut ei mulla netti sammunut... utorrent kyl lataili, mut onnettoman hitaasti!

mä säädin utorrentin asetuksista, et download on 750kt/s ja upload 70kt/s kun luin jostain, et ne arvot pitäis olla lähellä käytettävissä olevia. Yhteyksien enimmäismäärään ei oo tarvinu koskea.

mulla käytössä utorrent 1.8.4 build 16286
Senior Member
_
1. syyskuuta 2009 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latausnopeuksista: teoreettinen max download on liittymälläsi 1000kB/s ja todellisuus poikkeaa siitä. Se mikä koneellasi on nopeus, riippuu monista tekijöistä. Yleensä 8 megainen antanee yli neljä megaa, mutta huonompiakin on. Palveluntarjoajat lupaavat 24 megan yhteydelle vähintäin tuon 8 megaa... Jos kaikki on optimaalista niin voinet saada noin 600kB/s sisään ja alle 100 ulos. Niiden suhde vaikuttaa myös toisiinsa, eli jos laitat torrentin ulospäin täysille putoaa luultavasti sisäänpäin arvot. Itse käytän täysiä sisään max 30 ulos ja yhteyksiä 100-200 vähän tapauksista riippuen. Vanhemmat adsl-päätteet menevät helposti tukkoon liiallisista yhteyksistä. Vistan kanssa ei välttämättä tarvita softapalomuuria sen oma riittää.
http://www.easytel.fi/tw_ea501/tw_ea501_paivitys.htm ohjetta löytyy tuolta ja googlella lisää.

Mainos
_
__

_
Newbie
_
2. syyskuuta 2009 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä semmoista kyselisin, että mistä mahtaa johtua se.. kun oli XP käyttöjärjestelmä niin koko kaistan leveydellä tuli 800 kt/s, mutta nyt kun on VISTA niin pitää rajoitaa sisään tulo 250 kt/s muuten menee netti nurin??
Liittymä on 8/1

hey ho lets go
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > utorrent päälle netti kaatuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy