User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 01:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > varmuuskopiointi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Varmuuskopiointi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
BestPixeli
Suspended due to non-functional email address
_
17. huhtikuuta 2012 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla on uus kone. Ostin siihen mukaan uuden kiintolevyn. Nyt haluisin varmuuskopioida koneen ja mulla on vanhan koneen sis. Kiintolevy niin miten mä saisin tyhjennettyy tän levyn win xpstä ja muista jutuista. Entä miten voi win7 omalla ohjelmalla varmuuskopioida toiseen sis. Kiintolevyyn?
Moderator

5 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2012 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kovalevyn tyhjennys:
Suorita -> Tietokone hiiren oikealla ja Hallitse -> Levyhallinta.
Siellä voit alustaa (formata) tai poistaa ja lisätä osioita ko. levylle.
Huom. kaikki nuo toimenpiteet hävittävät levyn kaikki tiedot.

Varmuuskopiointi:
Suorita -> Kirjoita teksttilaatikkoon varmuus ja valitse ylemmästä "Varmuuskopioi ja palauta" ja sitten valitse avautuvasta ikkunasta "Varmuuskopioi nyt". Voi antaa Windowssin valita varmuuskopioinnin tai antaa itse varmuuskopiointikohteet.

PS.Jos näillä et selviä, kysy lisää.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2012 @ 19:03

BestPixeli
_
17. huhtikuuta 2012 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Kovalevyn tyhjennys:
Suorita -> Tietokone hiiren oikealla ja Hallitse -> Levyhallinta.
Siellä voit alustaa (formata) tai poistaa ja lisätä osioita ko. levylle.
Huom. kaikki nuo toimenpiteet hävittävät levyn kaikki tiedot.

Varmuuskopiointi:
Suorita -> Kirjoita teksttilaatikkoon varmuus valitse ylemmästä "Varmuuskopioi ja palauta" ja valitse "Varmuuskopioi nyt". Voi antaa Windowssin valita varmuuskopioinnin tai antaa itse varmuuskopiointikohteet.

PS.Jos näillä et selviä, kysy lisää.
Kiitos tiedosta. Tallentikohan tää nyt kovalevylle myös windowsinkin?
Mitenkähän sais valittuu ettei tarviis kopioida myös windowsii? Vie vaan turhaa tilaa ja sen saa asennettuu sit uudestaa asennus levyltä
Moderator

5 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2012 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sinne minusta kannattaa kopioida myös koko käyttöjärjestelmä, että ongelman tullen voi palauttaa sen myös.

Windows on paljon helpompi palauttaa varmuuskopiosta kaikkine ajureineen, päivityksineen ja ohjelmineen, kun asentaa kaikki uudelleen.

Voit itse valiata kaiken sen mitä sinne haluat tallentaa.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2012 @ 19:09

Mainos
_
__

_
BestPixeli
_
17. huhtikuuta 2012 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Kyllä sinne minusta kannattaa kopioida myös koko käyttöjärjestelmä, että ongelman tullen voi palauttaa sen myös.

Windows on paljon helpompi palauttaa varmuuskopiosta kaikkine ajureineen, päivityksineen ja ohjelmineen, kun asentaa kaikki uudelleen.

Voit itse valiata kaiken sen mitä sinne haluat tallentaa.
Niin no ei täs muuta ongelmaa ookaa mut kun muute kiintolevyssä ei riitä tila
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > varmuuskopiointi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy