Olen googlannut yli kuukauden, eikä toimivaa korjausta ole vikaan löytynyt. Hermot menee. Ennen oli helppoa, laittoi vaan asennus cd:n ja valitsi "korjaa windows" muttei toimi enää nykyisin kun eivät anna koneen mukana asennus DVD:tä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rantula: Ennen oli helppoa, laittoi vaan asennus cd:n ja valitsi "korjaa windows" muttei toimi enää nykyisin kun eivät anna koneen mukana asennus DVD:tä.
Menee ehkä varsinaisen aiheen ohi, mutta nykyään pakettikoneissa ja läppäreissä ne palautuslevyt pitää polttaa DVD-levyille itse. Koneestasi löytyy sille valmistajan oma ohjelma niiden polttamiseen, tutki koneesi ohjekirjoja tai googleta. Polta ne levyt DVD-R -levyille, tarvitset koneesta riippuen kaksi-kolme levyä. Tosin Vistassa ei ole enää samanlaista korjausasennusta kuin mitä on XP:ssä, ja palautuslevyjen käyttö on muutenkin rajoitetumpaa ettei niillä välttämättä edes ole mitään korjaus-vaihtoehtoja.
Mulla on ohje Windows Defenderin virheeseen 8024402C, josko se auttais.
Avaa IE.
Valitse Työkalut-valikosta Internet-asetukset.
Valitse Yhteydet-välilehdestä Lähiverkon asetukset ja valitse sitten Lisäasetukset.
Poista kaikki Poikkeukset-osan merkinnät.
Sulje IE.
Valitse Suorita--> cmd> Ok ja kirjoita komennot (paina enter joka rivin jälkeen):