User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.11.2025 / 17:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista vaihtoon tilalle windows 7?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista vaihtoon tilalle windows 7?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mr.Mister
Member
_
3. tammikuuta 2010 @ 03:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon harkinnu vaihtaa windowsia kun toi seiskakin tuli markkinoille...

Mutta sitä oon miettiny että onnistuuko se tuosta noin vain läppärissä myös...

siis onko windows 7 kaikki tarvittavat ajurit yms valmiiksi mukana (läppäriä ajatellen siis) ettei tarvii katua jälkeen päin kun on formatoinu kovon jo...?

läppäri: Acer Travelmate 5720G

|MSI GE70, Windows 7 64bit|
|Samsung Galaxy S 4|
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2010 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.acer.fi/acer/service.do?Langu...&CRC=2860949083

Tsekkaa ite!

--CLIP--
This page shows only drivers that are not contained in Windows 7.
CardReader TI Card Reader Driver (TI7412)
Fingerprint AuthenTec Fingerprint Driver
Others Acer Other Drivers (Infrared)
--CLIPEND--

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Essed
Newbie
_
3. tammikuuta 2010 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mr.Mister:

siis onko windows 7 kaikki tarvittavat ajurit yms valmiiksi mukana (läppäriä ajatellen siis) ettei tarvii katua jälkeen päin kun on formatoinu kovon jo...?

Itse taistelin juuri eilen 7:n toimimaan omalle HP:n läppärilleni. Näytönohjain aiheutti ongelmia, mutta sain ongelman ratkaistua.

Microsoft tarjoaa tälläistä:

http://www.microsoft.com/downloads/detai...51-2497c146af15

Windows 7:n päivityksen tukisovellus

Lainaus:
Lataa ja suorita Windows 7:n päivityksen tukisovellus, niin näet, onko tietokoneesi valmiina Windows 7:ää varten. Se tarkistaa laitteistosi, laitteesi ja asennetut ohjelmasi tunnettujen yhteensopivuusongelmien varalta ja antaa ohjeita mahdollisten löytyneiden ongelmien ratkaisemiseen. Lisäksi se antaa suosituksia siitä, mitä tulee tehdä ennen päivittämistä.

uupee
Junior Member
_
3. tammikuuta 2010 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mr.Mister:

Moro.
Mulla on kans toi TM 5720G ja 64 bittinen seiska toimii aivan loistavasti. Ajurien kanssa ei mitään ongelmia.
Mr.Mister
Member
_
4. tammikuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Lainaus:Lataa ja suorita Windows 7:n päivityksen tukisovellus, niin näet, onko tietokoneesi valmiina Windows 7:ää varten. Se tarkistaa laitteistosi, laitteesi ja asennetut ohjelmasi tunnettujen yhteensopivuusongelmien varalta ja antaa ohjeita mahdollisten löytyneiden ongelmien ratkaisemiseen. Lisäksi se antaa suosituksia siitä, mitä tulee tehdä ennen päivittämistä.
Tuota täytyy kokeilla ensin ennen kuin lähden edes etsimään liikettä mistä hankkisin windows 7...
Kiitoksia... :)

Lainaus:
Mulla on kans toi TM 5720G ja 64 bittinen seiska toimii aivan loistavasti. Ajurien kanssa ei mitään ongelmia.
Nähtävästi menee kone kohtaisesti tämäkin homma sitten... saas nähdä kuinka käy mun sitten kun kuitenkin jossain vaiheessa heitän vesilintua tällä vistalla...

|Samsung Galaxy S 4|
Mr.Mister
Member
_
4. tammikuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Lainaus:Lataa ja suorita Windows 7:n päivityksen tukisovellus, niin näet, onko tietokoneesi valmiina Windows 7:ää varten. Se tarkistaa laitteistosi, laitteesi ja asennetut ohjelmasi tunnettujen yhteensopivuusongelmien varalta ja antaa ohjeita mahdollisten löytyneiden ongelmien ratkaisemiseen. Lisäksi se antaa suosituksia siitä, mitä tulee tehdä ennen päivittämistä.
Tuota täytyy kokeilla ensin ennen kuin lähden edes etsimään liikettä mistä hankkisin windows 7...
Kiitoksia... :)

Lainaus:
Nähtävästi menee kone kohtaisesti tämäkin homma sitten... saas nähdä kuinka käy mun sitten kun kuitenkin jossain vaiheessa heitän vesilintua tällä vistalla...

|Samsung Galaxy S 4|
japezy
Junior Member
_
5. tammikuuta 2010 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu en suosittele. Windows 7 on niin varhaisessa vaiheessa menossa ettei sinne ole tullut melkein mitään updatea. Kannattaa hankkia vasta parin kuukauden jälkeen niin saat kaikki ajuritkin.

Antec Sonata III 500 <3
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2010 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten microsoftin (ehkä) paras tekele xp:n jälkeen.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2010 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti japezy:
Windows 7 on niin varhaisessa vaiheessa menossa ettei sinne ole tullut melkein mitään updatea. Kannattaa hankkia vasta parin kuukauden jälkeen niin saat kaikki ajuritkin.
Itse asiassa Windows 7 on kuin Windows Vista SP3, joten se on jo nyt todella valmis tuote. Kun asensin Windows 7:n omaan koneeseeni, jossa ennestään oli ollut Vista, ei minun tarvinnut asentaa yhtää ajuria itse. Toki asensin näyttiksen ajurit, mutta Windowsin tarjoama oli sekin varsin mainio.

Mainos
_
__

_
uupee
Junior Member
_
5. tammikuuta 2010 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti japezy:
Windows 7 on niin varhaisessa vaiheessa menossa ettei sinne ole tullut melkein mitään updatea. Kannattaa hankkia vasta parin kuukauden jälkeen niin saat kaikki ajuritkin.
Itse asiassa Windows 7 on kuin Windows Vista SP3, joten se on jo nyt todella valmis tuote. Kun asensin Windows 7:n omaan koneeseeni, jossa ennestään oli ollut Vista, ei minun tarvinnut asentaa yhtää ajuria itse. Toki asensin näyttiksen ajurit, mutta Windowsin tarjoama oli sekin varsin mainio.
Sama vika rahikaisella. Mulla oli enne visvan 32 bittinen ja tein uuden asennuksen seiskan 64 bittisellä, eikä tarvinnut yhtään ajuria itse asentaa. Itse voin suositella seiskaa lämpimästi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista vaihtoon tilalle windows 7?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy