Vistan asennuslevy
|
|
Kaltsukka
Member
2 tuotearviota
|
16. toukokuuta 2012 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarvittisin Windows Vista Home Premiumin suomenkielisen asennuslevyn, oon löytäny ja ladannu monta Home Premiumin iso tiedostoa mutta kaikki on englanniksi. Käytin jopa erästä ohjelmaa jolla saa mukamas kielen vaihdettua suomeksi mutta se ei oikein toiminut. Mulla on Vista Home Premiumin lisenssi ihan omastatakaa. Eli tarvittisin vain suomenkielisen iso tiedoston jostain mutta kun en löydä, olen 4 päivää etsinyt mutta en löydä sitten millään. Eli voisko joku linkata jonku sivun josta sen vois ladata, mieluiten torrenttina.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. toukokuuta 2012 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten AD:n säännöt kertovat, piratismi on kielletty forumeilla. Kielen vaihtaminen onnistuu windows updaten kautta, mutta vain Vistan Ultimate ja Enterprise versioissa. Vistalizator ohjelmalla pitäisi onnistua ainakin osittainen kielen vaihto muihin vistan versioihin.
las ballenas son el camino
|
Member
|
21. toukokuuta 2012 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Käsittääkseni pelkkä lataus ei vielä ole piratismia jos se ei ole valmiiksi kräkätty.
Kysyjällähän on vistan laillinen lisenssi.
Sitten ne softat jotka kiertävät aktivoinnin ovat sitten...
... selvää piratisimia
Kotikone: MSI Z77A-G43, Intel Core i3 2100, A-Data 1x4gb&1x2gb (6gb),Asus (nvidia) geforce gts450 arctic accelero s1 plus jäähyllä,Asuksen DVD kärytin,Bequiet 500w,Aerocool Strike X One + 1 lisätuuletin, Samsung 830 64gb SSD, seagate barracuda 7200.9 250gb,UV:n väriset neonvalot,TL-WN751ND WLAN kortti, win 7 64bit
Työkone: abit kn9, amd athlon64 x2 5200+ am2 @ 3.1ghz &macho hr02,1,5gb,radeon x1950xt 512mb PCI-E, FSP400-60THN-P 400w,2x80gb western digitalia raidissa 160gb ide ja sata levyt,buffalo wli2 pci g54s, LG:n polttava cd/dvd rw asema,soundblaster live24, jokumikälie kotelo, Win7 32bit
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. toukokuuta 2012 @ 15:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Käsittääkseni pelkkä lataus ei vielä ole piratismia jos se ei ole valmiiksi kräkätty.
On.
Lainaus: Kysyjällähän on vistan laillinen lisenssi.
Vaikka tässä tapauksessa minulla ei ole mitään syytä epäillä etteikö ketjun aloittajalla olisi tosiaan laillista lisessiä, niin ymmärrät varmasti että jos joku internetissä jotain sanoo se ei välttämättä pidä täysin paikkansa.
|
Member
|
21. toukokuuta 2012 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siis olen syyllistynyt piratismiin kun olen ladannut 7 ultimate asennusmedian ISO:n joka ei ole kräkätty (ainakin se kysyy product keyn normaalisti ja aktivoituu ilman säätöä)
Kotikone: MSI Z77A-G43, Intel Core i3 2100, A-Data 1x4gb&1x2gb (6gb),Asus (nvidia) geforce gts450 arctic accelero s1 plus jäähyllä,Asuksen DVD kärytin,Bequiet 500w,Aerocool Strike X One + 1 lisätuuletin, Samsung 830 64gb SSD, seagate barracuda 7200.9 250gb,UV:n väriset neonvalot,TL-WN751ND WLAN kortti, win 7 64bit
Työkone: abit kn9, amd athlon64 x2 5200+ am2 @ 3.1ghz &macho hr02,1,5gb,radeon x1950xt 512mb PCI-E, FSP400-60THN-P 400w,2x80gb western digitalia raidissa 160gb ide ja sata levyt,buffalo wli2 pci g54s, LG:n polttava cd/dvd rw asema,soundblaster live24, jokumikälie kotelo, Win7 32bit
|
Moderator
6 tuotearviota
|
21. toukokuuta 2012 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti blokki: Eli siis olen syyllistynyt piratismiin kun olen ladannut 7 ultimate asennusmedian ISO:n joka ei ole kräkätty (ainakin se kysyy product keyn normaalisti ja aktivoituu ilman säätöä)
Kyllä. Moraalista puolta voikin sitten pohtia pidempään.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
AfterDawn Addict
|
21. toukokuuta 2012 @ 19:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siis jos lataa Windows 7 asennusmedia täältä: http://www.mydigitallife.info/official-...-digital-river/
Niin silloin olen syyllistynyt piratismiin? Noi iso tiedostot eivät eroa millään lailla jostakin "puhtaasta" Piratebay Windows 7 mediasta, jossa ei ole mitään valmiita aktivointia mukana. ( Sellaisia on tuolla).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2012 @ 19:09
|
Moderator
6 tuotearviota
|
21. toukokuuta 2012 @ 19:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Eli siis jos lataa Windows 7 asennusmedia täältä: http://www.mydigitallife.info/official-...-digital-river/
Niin silloin olen syyllistynyt piratismiin? Noi iso tiedostot eivät eroa millään lailla jostakin "puhtaasta" Piratebay Windows 7 mediasta, jossa ei ole mitään valmiita aktivointia mukana. ( Sellaisia on tuolla).
Tuo on ilmeisesti laillinen keino, vaikka toisaalta joskus kun asiaa tutkin, niin monella sivulla oli ollut levynkuva jaossa, mutta se oli Microsoftin pyynnöstä (=pakotteesta) poistettu jaosta. Torrenttina jaettavat levynkuvat ovat käsittääkseni aina laittomia, tai ainakaan yhtään Microsoftin virallista torrenttia ei ole tullut vastaan. Ja ymmärtäähän sen; Siinä vaiheessa kun käyttis on asennettu koneelle ja se on aktivointia vaille valmis, niin monelle tulee varmasti kiusaus hakea vain cracki lisenssin ostamisen sijaan.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. toukokuuta 2012 @ 19:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Eli siis jos lataa Windows 7 asennusmedia täältä: http://www.mydigitallife.info/official-...-digital-river/ Niin silloin olen syyllistynyt piratismiin?
et ole. etkö osaa lukea:
Lainaus: Digital River is Microsoft?s partner for fulfillment on online distribution for downloadable Microsoft products.
Microsoft saa itse päättää kuka, miten ja missä heidän tuotteitaa levitetään.
Toki voi olla mahdollista että MS on antanut luvat windowsin levitykseen TPB:ssä. Epäilen kyllä vahvasti.
EDIT: Ja minuahan ei henk.koht voisi vähempää kiinnostaa mistä ihmiset softansa yms hommaavat. Kyse on puhtaasti AD:n sääntöjen noudattamisesta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2012 @ 19:37
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. toukokuuta 2012 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2012 @ 19:36
|