User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 13.8.2025 / 17:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan uudelleen asennus osioidulle kovalevylle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vistan uudelleen asennus osioidulle kovalevylle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
avokatto
Newbie
_
19. elokuuta 2010 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on läppärissä Windows Vista, ja nyt se pitäisi asentaa uudelleen.
Ongelmana on se, että olen osioinut kovalevyn 3 osaan. C, D, ja G.
C:llä Vista, D:llä videot, G:llä valokuvat.
Miten saisin asennettua Vistan C-asemalle niin, että D- ja G-asemien tiedot säilyisivät?
Vistan asennuslevyt löytyvät.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2010 @ 11:58

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
19. elokuuta 2010 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistämällä koneen asennus-DVD:ltä ja sitten asentamalla C-asemaan?

avokatto
Newbie
_
19. elokuuta 2010 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Käynnistämällä koneen asennus-DVD:ltä ja sitten asentamalla C-asemaan?
Mahtaisko jostain löytyä ohjetta? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
19. elokuuta 2010 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Operaatio on niin helppo, ettei siinä voi oikein epäonnistua. Mutta tässä Microsoftin ohjeet, jotka löytyivät sekunnin googlettamisella: Asenna, uudelleenasenna tai poista Windows

avokatto
Newbie
_
19. elokuuta 2010 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Operaatio on niin helppo, ettei siinä voi oikein epäonnistua. Mutta tässä Microsoftin ohjeet, jotka löytyivät sekunnin googlettamisella: Asenna, uudelleenasenna tai poista Windows

Olen itse tehnyt Vistasta nuo "palautuslevyt" (3 kappaletta) sillon kun läppärin ostin.
Ekan levyn kun lyön asemaan, niin se alkaa heti asentamaan itseään, eikä kysele mille asemalle haluan Vistan asentuvan? Pystyykö sitä jotenkin valitsemaan?
Junior Member
_
19. elokuuta 2010 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ha haa, meni meillä vastaukset aika lailla samoihin.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9271784

muokkaus.

Tämä on vain tervehdys yamanekolle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2010 @ 16:24

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
19. elokuuta 2010 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Btw. yllä oleva ei ole minun kirjoittamastani tekstistä lainaus, vaikka siinä virheellisesti niin lukeekin.

Alkup. kirjoittajalle, tuohan varmaan riippuu koneesi merkistä yms. RTFM.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan uudelleen asennus osioidulle kovalevylle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy