User Käyttäjä Salasana  

maanantai 26.5.2025 / 05:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 / näytön kirkkauden säätö / hp laptop
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win7 / näytön kirkkauden säätö / HP laptop
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
24. joulukuuta 2011 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan säädettyä näytön kirkkautta? Mulla on HP EliteBook 2530p ja käyttis on 64bit Windows 7 Professional. Olen päivittänyt näytön ajurin (2 kertaa), ladannut hp quick launch buttons ja chipset ajurit, aijanu kaikki windows päivitykset, tarkistanut, että bios:ssa ei ole mitään kirkkauden säätöön liittyviä. Power planissä tai missään power asetuksissa ei ole mahdollisuutta säätää näytön kirkkautta eikä myöskään näytön asetuksissa. Mitä mun pitää tehä et saisin tähän paska-käyttikseen näytönkirkkauden säädön?! XP:ssä eikä vistassa ollut tätä ongelmaa. Olen myöskin googlannu, enkä ole löytänyt vastausta. Eikö muka kellään muulla ole ollut samaa ongelmaa?! Kiitos tuhannesti jos joku viisas löytää tähän ratkaisun! :)
Senior Member

6 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2011 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Ohjauspaneeli" >>> "Virranhallinta-asetukset" >>> Klikkaa valittuna olevan suunnitelman vierestä "Muuta suunnitelman asetuksia" >>> säädä akku -ja verkkovirtojen kirkkaus haluamaksesi >>> "Tallenna muutokset"

???????
Oletko koitellut? :O

Intel core i7 4700mq, nvidia geforce GTX765m,8GB, 750GB 7200rpm
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2011 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fn+(f9-f11) säätää ainakin meikun HP:n kannettavassa näytön kirkkautta...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 / näytön kirkkauden säätö / hp laptop

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy