User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 22:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win 7 ääni ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win 7 ääni ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonsku16
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. syyskuuta 2009 @ 23:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun nyt olen asentanut tän windows 7 64bit niin ääntä ei tule.
kun kattoo asetuksista niin se väittää ettei saa toistolaitteesees yhteyttä.

ajureira olen kokeillut laittaaa mutta ei tunnut tehoavan. tehtäväpalkin vasemmassa alareunassa on jokin kaijuttimen kuva ja X kun vie hiiren siihen päälle se sanoo että "yhtään kaijutinta tai yksiäkään kuulokkeita ei ole liitetty." kaikki liitännän on kuten aina ennen XP kanssa.

kannttaako kokeilla toisen äänikortin kanssa nykynene on integroitu emoon. toisinaan ei tää konekkaan mikään uusi ole mutta kertokaa jos on jotain ehdotuksia mitä tehdä.

ja jos kiinnostaa niin täsä on koneeni ja siinä muutettuna enemmän keskusmuistia (2.5MB), prossu: AMD athlon 64 x2 3800+ ja näyttis: HD 3450 512mb
Member

3 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2009 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mikä äänikortti on kysymyksessä - ei ilmene kysymyksestä? Joten aika vaikea antaa mitään vinkkiä onko kysymyksessa ajuri vai väärät säädöt tms. Samalla olisi aina hyvä laittaa tarkemmat tiedot kokoonpanosta emo,jne.

Communis Opinium Doctorum
henqqa_dt09
Newbie
_
27. joulukuuta 2009 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma! Päivitin Win xp:n --> Win 7: aan. Mulla on myös sama emolevy. En tiijä sen integroidun äänikortin merkkiä jolla vois hakea ajureita..! Sit, kun menee sinne Käynnistä -valikko, --> Ohjauspaneeli, --> Laitteisto ja äänet, --> Ääni, --> Niin siinä lukee, että: "Äänilaitteita ei ole asennettu". Mitä tää meinaa? mulla on integroitu äänikortti, joka toimi noin 2 tuntia sitten Win XP:ssä.. NYT EI KUULU ÄÄNIÄ! menee hermo, stna..! v*ttu! Apua tarvittais, kiitos jo etukäteen!!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win 7 ääni ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy