User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.5.2025 / 13:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows appdata kansio
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows appdata kansio
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
K1lR0Y
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2012 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä olen unohtanut miten windows 7 sai ton appdata kansion näkyviin omissa tiedostoissa.
Olen joskus saanut sen näkyviin muuta olen unohtanut miten se tehdään.
Apu olisi kaivattua.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2012 @ 09:53

AfterDawn Addict
_
26. elokuuta 2012 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen saa näkyviin kun menet resurssihallintaan ja valitset vasemmasta yläkulmasta Järjestä->Kansion ja haun asetukset->Näytä->Piilotetut tiedostot ja kansiot.
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2012 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Työkalut=>kansion asetukset.. ja siitä "näytä" välilehti ja "täppi" kohtaan "näytä piilotetut tiedostot,kansiot ja asemat"

EDIT:hidas olin :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2012 @ 10:15

K1lR0Y
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2012 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarvitsin appdata kansion näkymään koska operassa en voi vaihtaa latauskansiota se siis näyttää sen ladatut tiedostot(että laittaisi sinne kaikki) mutta ei laita, kiitoksia kumminkin molemmille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2012 @ 11:59

Mainos
_
__

_
Member
_
27. elokuuta 2012 @ 01:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
%appdata%

On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows appdata kansio

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy