Windows installer ongelma
|
|
Kuupola
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Vista home premium SP2:ssa yritin asentaa empire total waria, mutta saan viestin: Windows Installer palvelua ei voitu käyttää. Näin voi käydä jos Windows Installeria ei ole asennettu oikein. Pyydä apua tukihenkilöltä.
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kuupola
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 20:59 |
Linkki tähän viestiin
|
AMD Phenom II x4 955 OC 4.2Ghz @ 1.55V, 8GB 1333Mhz Kingston Dual Channel, HD7850 1050/1300Mhz, Gigabyte 990FXA-UD5, Samsung 830 128Gb
Raspberry Pi B rev. 2 512Mb running Raspbian!
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 22:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei edes se rekisterikikka?
|
Kuupola
Senior Member
3 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Ei edes se rekisterikikka?
Ei..
AMD Phenom II x4 955 OC 4.2Ghz @ 1.55V, 8GB 1333Mhz Kingston Dual Channel, HD7850 1050/1300Mhz, Gigabyte 990FXA-UD5, Samsung 830 128Gb
|
PutkiMato
Inactive
|
23. kesäkuuta 2011 @ 12:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Vista on syynä.
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2011 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
No siinäpä informaatiota pursuava vastaus. :) Jos Vista on syynä, miksei minulla koskaan ollut moista ongelmaa? Ja ihan tiedoksi, että vastaavaa ongelmaa voi olla esim. XP:n alla.
Joten, ei, syy ei ole Vista.
|
PutkiMato
Inactive
|
23. kesäkuuta 2011 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli vista ennen. Aina tuli ihan kaikessa "Tuote lakkasi toimimasta" ja sitten "Windows ei pystynyt asentamaan päivitystä" "Sinulla ei ole käyttö-oikeuksia" "Windowsista puuttuu tiedostoja" kaikkee tämmöstä. Nytten on Windows 7 eikä mitään vikaa mitään tommosta ei oo vielä käyny.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2011 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Kai tajuat myös sen, että jos alla on huonosti yhteensopiva rauta, niin käyttöjärjestelmä ei oikein voi toimia siten kuin sen pitäisi? Tai jos taustalla pyörii/käytät itse silloin tällöin jotain sellaisia softia jotka häiritsevät/haitaavat järjestelmän toimintaa? Mulla ollut Vista nyt muutaman vuoden ja hyvin on selvitty.
Eli ei, ei Vista yksistään ole syynä ongelmiin.
GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
|
PutkiMato
Inactive
|
23. kesäkuuta 2011 @ 13:06 |
Linkki tähän viestiin
|
asenna windows installer uudestaan (: (koska vista ei osaa)
:D:DDD
|
Member
4 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2011 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos: Kai tajuat myös sen, että jos alla on huonosti yhteensopiva rauta, niin käyttöjärjestelmä ei oikein voi toimia siten kuin sen pitäisi? Tai jos taustalla pyörii/käytät itse silloin tällöin jotain sellaisia softia jotka häiritsevät/haitaavat järjestelmän toimintaa? Mulla ollut Vista nyt muutaman vuoden ja hyvin on selvitty.
Näinhän se taitaa olla.
Mutta kannattaako Vistaa hankkia ennen 7:ää - tai peräti 8:aa, jos alla on Xp-Pro ja Chrome vakikäytössä? Näin ollen Windows ei toimi muuna kuin "pelialustana" kriittisine päivityksineen, tietenkin.
Muu meneekin sitten Googlen piikiin.
Tehdaspöytäkoneen pystyy tietenkin päivittämään Vistaan - mutta mahtaako olla vaivansa väärti.
|
AfterDawn Addict
|
23. kesäkuuta 2011 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos koneessa on Win Xp pro, niin Vistaa ei kannata asentaa. Tällähetkellä joka toinen Windows käyttis on ollut surkea. Saa nähdä muuttuuko tämä Win 8 kohdalla. Asenna mieluummin XP Pro uudestaan, jos se on hidas.
|
Kuupola
Senior Member
3 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2011 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos: Kai tajuat myös sen, että jos alla on huonosti yhteensopiva rauta, niin käyttöjärjestelmä ei oikein voi toimia siten kuin sen pitäisi? Tai jos taustalla pyörii/käytät itse silloin tällöin jotain sellaisia softia jotka häiritsevät/haitaavat järjestelmän toimintaa? Mulla ollut Vista nyt muutaman vuoden ja hyvin on selvitty.
En tiedä tuosta raudasta, kun on isän Fujitsu Siemens.
Muut kuin windows installler ohjelmat asentuvat ihan hyvin.
|
Member
4 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2011 @ 14:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Jos koneessa on Win Xp pro, niin Vistaa ei kannata asentaa. Tällähetkellä joka toinen Windows käyttis on ollut surkea. Saa nähdä muuttuuko tämä Win 8 kohdalla. Asenna mieluummin XP Pro uudestaan, jos se on hidas.
Jees,
tämä pointti on huomattu jo ajat sitten.
Mulla on kahden gigan Dell desktop, kaverilla neljän gigan Samsung läppäri Vistalla, eikä sitä saa millään edes Chromella yhtä nopeaksi kuin tätä.
Mulla on muuten pulma, mikä tuli kun latasin Nero 7 essentialsin pitkän empimisen jälkeen koneeseen. Nero toi NetFrameworkin mukaan, ja nyt sitä koskevia päivityksiä - joista ei taida olla mitään hyötyä - tulee kuin hevon tuutista. Joka päivä, ja tuntuu pikkuhiljaa siltä että samaa kamaa lentää sisään monta kertaa.
Olen suosinut I Tunesia musiikissa, jonka haluan pitää ja sehän polttaa myös. Kannataisiko heittää tämä Nero saman tien menemään?
PS.
Milloin Win 8 tulee viimeistään markkinoille?
Jos porukka ei ole seiskaankaan niin tyytyväinen, kannataa kai jättää sekin Vistan lisäksi väliin, koska XP:tä tuetaan muistaakseni ainakin 2014 saakka.
Olenkohan muuten oikeassa siinäkin asiassa että IE9 hidastaa/haitaa esim. Chromen vauhtia? Jos näin on, suuntimillani Windows alustoilla on aivan omat koordinaattinsa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. kesäkuuta 2011 @ 14:57
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
15. joulukuuta 2011 @ 09:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällähän on keskustelussa vilahtanut asioita, jotka nyt ovat ruvenneet askarruttamaan. Mulla on FujitsuSiemens Amilo -läppäri. Äskettäin päivitin Neron. Nyt on alkanut imetä ongelmia. Koneen suoritin paahtaa täysillä pitkät ajat käynnistämisen jälkeen. Viimeksi on tullut ongelmaksi se, että vaikka suoritin olisi rauhoittunutkin, näyttö menee joko pimeäksi tai vihreäksi ja kone ilmeisesti hyytyy. Vikasietotilassa tällaista ei tapahdu. Mikä mahtaa olla vikana?
|