|
Windows Live Messenger
|
|
|
hheid
Account closed as per user's own request
|
6. elokuuta 2009 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei!
Sain juuri uuden kannettavan tietokoneen. (HP Compaq Presario CQ71-110EO)
Kun yritän kirjautua sisään Messengeriin, tulee ilmotus virheestä (virhenro 80048820)
Kellonajat ja päivämäärät on oikein.
Mesen sivuilla olevat ohjeet on käyty läpi ja palomuurin asetukset on katsottu, mutta mikään ei auta.
Osaisiko joku auttaa ?
|
Member
|
7. elokuuta 2009 @ 09:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse asensin vanhemman version niin sain messengerin toimimaan.
Kannattanee jos ei välttämättä halua juuri uusinta versiota käyttää.
|
Senior Member
17 tuotearviota
|
7. elokuuta 2009 @ 10:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mahdollisia syitä tähän kysymykseen voisi kuulua:
- Firewall settings are blocking MSN Messenger. - Palomuurin asetukset on estää MSN Messengeriä.
- MSN Messenger proxy settings are incorrect. - MSN Messenger välityspalvelimen asetukset ovat virheellisiä.
- Security settings are blocking MSN Messenger. - Turvallisuus-asetukset on estää MSN Messengeriä.
kokeile korjausasennusta ja sulje kaikki virus/palomuurit taustalta kun kirjaudut ensimmäistä kertaa.
|
|
Sehpu
Junior Member
|
16. elokuuta 2009 @ 13:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Toivottavasti on oikea alue...
Ongelma siis keskusteluohjelmassa, aikoinaan olen Messengerissä lisännyt erään yhteystiedon. En ole 1-2 vuoteen puhunut tälle mitään, ja jonkin aikaa sitten rupesin saamaan käyttäjältä mainosviestejä.
Poistin ja estin käyttäjän, mutta mainosten sateleminen jatkuu.
Missä vika?
|
|
hheid
|
16. elokuuta 2009 @ 21:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Varmaksi en osaa sanoa, mutta tietääkseni henkilön estäminen ei estä s-postien lähettämistä.
Voit tietysti valita henkilön mainosviestit roskapostiksi, jolloin viestit menee suoraan roskaposti -kansioon :)
|
|
Sehpu
Junior Member
|
17. elokuuta 2009 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tarkoitin siis, että näytölleni ilmestyy tämän estetyn ja poistetun käyttäjän MSN-keskusteluikkuna (Käytän keskusteluohjelmaa Pidgin), johon tulee 3 riviä tekstiä englanniksi, sekä joku linkki.
Normaalisti jos estän käyttäjän, hän ei näe minua Online-tilassa.
Jos poistan käyttäjän, mä en näe häntä mun listassani.
|
|
hheid
|
19. elokuuta 2009 @ 21:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Aa, en nyt sitten ihan tajunnu heti.
Mutta tohon en kyllä osaa sanoa mitään, että täytynee odottaa jotain viisaampaa henkilöä neuvomaan :)
|
Member
1 tuotearvio
|
19. elokuuta 2009 @ 21:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sehpu: Tarkoitin siis, että näytölleni ilmestyy tämän estetyn ja poistetun käyttäjän MSN-keskusteluikkuna (Käytän keskusteluohjelmaa Pidgin), johon tulee 3 riviä tekstiä englanniksi, sekä joku linkki.
Normaalisti jos estän käyttäjän, hän ei näe minua Online-tilassa.
Jos poistan käyttäjän, mä en näe häntä mun listassani.
Kyseisellä henkilöllä on siis itsellään luultavasti virus joka lähettelee noita viestejä kaikille hänen kontakteilleen. Mutta syytä en osaa sanoa siihen miksi ne edelleen tulevat sinulle vaihka olet estänyt ja poistanut kyseisen kontaktin.
Korjatkaa jos olen väärässä
Asus P5K Club3D hd4890 Superclocked Win vista home premium Intel E8400 4gt kingston 800mhz
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2009 @ 21:34
|
|
Mainos
|
  |
|
Newbie
|
21. elokuuta 2009 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|