Moi. Yritin asentaa uusimman version Windows Live Messengeristä, mutta kun aloitan asennuksen tulee hetken päästä ilmoitus: Asennusohjelmaa ei voitu määrittää, varmista että tietokoneessa on internet-yhteys OnCatalogResult: 0x8104000b. Minulla on täysin toimiva internet yhteys ja olen yrittänyt useita kertoja ottaen palomuurin pois käytöstä, mutta asennus ei onnistu. Kiitos vinkeistä ;)
Minulla on myös ongelma uusimman live messengerin kanssa,joten laitan sen tähän.
minun ongelma on seuraavanlainen :
Uusin windows live kyllä asentuu normaalisti,mutta sillä ei pääse kirjautumaan sisään millään toimivalla tilillä. se ei edes anna testissä mitään virhettä eikä muutenkaan mitään virheilmoitusta.
-kelpaisi ne vanhemmatkin versiot,mutta aina kun lataan vanhan niin ohjelma pakottaa päivittämään uusimpaan versioon (jos ei päivitä,niin ei kirjaudu sisään) ja uusin ei toimi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti m1s3ry: Moi. Yritin asentaa uusimman version Windows Live Messengeristä, mutta kun aloitan asennuksen tulee hetken päästä ilmoitus: Asennusohjelmaa ei voitu määrittää, varmista että tietokoneessa on internet-yhteys OnCatalogResult: 0x8104000b. Minulla on täysin toimiva internet yhteys ja olen yrittänyt useita kertoja ottaen palomuurin pois käytöstä, mutta asennus ei onnistu. Kiitos vinkeistä ;)
En tiedä millaiset sydeemit sinulla on käytössä. Minulla Mikro-
softin perus paketti, XP ja IE8. Mulla toimi kun ensin kirjautui
Windows liveen. www.download.live.com Hotmailin osoitteella voi
kirjautua. Siinä on sitte ladattavat ohjelmat. Tämä yhdistää si-
nun tunnuksesi ja live messengerin, että ne tuntee toisensa. Eli
jos et ole kirjautunu windovs liveen niin et voi käyttää kun ta-
vallista windows messengeriä, ei liveä. Eli jotenki näin se piti
mennä. Joo yks kaveri kerto ettei toiminut firefoxissa.