User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 05:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista update ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Vista Update ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Z0MB13
Newbie

1 tuotearvio
_
31. elokuuta 2009 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Mulla alko noin pari viikkoa sitte ongelmat tän Windows Updaten kanssa.. Elikkä update ei pysty hakemaan enään päivityksiä koneelleni. Aina kun yritän etsiä uusia päivityksiä, saan virhekoodin 80070424.

En tiedä miten asian saisi korjattua.. Oon koittanu kaikkea mahollista mitä vaa oon googlesta löytänyt. En aio asentaa Vistaa uusiksi koneelleni!

Eli järjestelmäni on Windows Vista Home Premium 64-bit SP2.

Oon koittanut mm. näitä ohjeita: http://forums.techarena.in/windows-update/693206.htm

eli komentoriville syöttäny noita komentoja eikä tunnu auttavan. Olen koittanut myös ottaa käytönvalvonnan pois päältä käyttätililtä ja sitten koittanut syöttää ton %SYSTEMROOT%\SYSTEM32\REGSVR32.EXE %SYSTEMROOT%\SYSTEM32\WUAUENG.DLL komentoriville, mutta EI auta!

Ajoin myös Malwarebytes Antimalware ohjelman eikä se löytänyt koneesta mitään haittaohjelmia.

Pliis auttakaa alkaa menee hermot jo tän ongelman kanssa! Näyttää aika hankalalta tää tilanne nyt ku ei mikää tahdo toimia. Tosiaan monella on tuo ongelma ratkonnut tolla regsvr32 wuaueng.dll komennolla. Kiitoksia etukäteen!!!
Z0MB13
Newbie

1 tuotearvio
_
31. elokuuta 2009 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaako kukaan auttaa? :|
Senior Member

2 tuotearviota
_
31. elokuuta 2009 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://neko.1g.fi/ohje/hjt-skanneri.html Tuosta ohjeet ja laita jommalle kummalle palstalle loki, niin asioista tietävä kattoo onko koneella jotain ylimääräistä.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista update ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy