User Käyttäjä Salasana  

tiistai 10.6.2025 / 09:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin asunnus osio/levy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windowsin asunnus osio/levy
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bb10
Member
_
8. tammikuuta 2011 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1 on 2 kovalevyä isompi ja nopeampi ja pienempi/hitaampi. miten kannattaa osiot tehdä ja mihin asentaa xp

2. eli onko näillä eroa xp/home näissä asennuksissa?ja jos sitten joskus ostaa seiskan... (eli kaukonäköisyyttä peliin myös)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2011 @ 21:01

raven0ak
Member
_
8. tammikuuta 2011 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suosittelisin käyttöjärjestelmän laittoa nopeammalle levyistä, jos kaukonäköisesti ajattelee mahdollisia formatointitarpeita, ja levyt ovat isohkot, niin kannattaa melki tehdä windowsille oma ~100Gb osio jonne käyttöjärjestelmä +C:asemalle tulevat ohjelmat mahtuvat ja tehdä lopuista oma osionsa, jonne kaikki muu data (kuvat/videot/musiikit/asennuspaketit yms) laittaa.

periaatteessa XP päivitys seiskaan pitäis olla melko kivuttomaksi tehty.
MikroMake
AfterDawn Addict
_
9. tammikuuta 2011 @ 03:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt koneessa aina kahta erillistä kiintolevyä koska jos se levy jossa käyttöjärjestelmä on asennettu hajoaa niin eipä niitä samalla levyllä olevia varmuuskopiota enää pelasteta vaikka ne olisikin kiintolevyn eri osiolla.

Ensimmäisen kiintolevyn olen sitten osoinut tarpeen mukaan ja kakkoslevylle olen laittanut kaikki tallennettavat tiedot (omat tiedostot, ohjelmien asennustiedostot, pelien tallennukset, valokuvat, jne. jne.).

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2011 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti raven0ak:
periaatteessa XP päivitys seiskaan pitäis olla melko kivuttomaksi tehty.

On, se on puhdas uusi asennus.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin asunnus osio/levy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy