User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 07:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin sáhkópostit sekaisin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windowsin sáhkópostit sekaisin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mitäsny
Junior Member
_
28. elokuuta 2009 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksi Windowsissa on 3 keskenáán ristiriidassa olevaa sáhkópostiohjelmaa: Windows Mail, W. Live Mail ja W. Live Hotmail?
Minulla on oletussp-ohjelmana W. Live Mail, joka aukea hyvin hitaasti ja antaa aina ohjelmaa suljettaessa virhesanoman. Ko. ohjelma on muutenkin hankala.
Olen yrittányt poistaa sitá (mieluiten kokonaan tai ainakin niin, ettá se ei ole oletussp-ohjelma). Sen samoin kuin minkáán muunkaan Windowsin ohjelman poistaminen ei onnistu. Olen yrittányt ohjauspaneelin kautta, CCleanerilla ym. Yritin poistaa koko Windows Liven, mutta sitakáán ei saa milláán pois.
W. Live Hotmail olisi selkein, aukeaa melko nopeasti eiká láhetá virhesanomia.
Sitá ei kuitenkaan saa muutettua oletussp-ohjelmaksi, koska se on jollain lailla osa W. Live-pakettia, johon myós W. Live Mailkin kuuluu. Hámáráá.
Olen laittanut W. Live Hotmailin suosikkeihin, josta avaan sen aina erikseen. Hankalaa.
Onkohan mitáán keinoa muuttaa W. Live Hotmail oletussp-ohjelmaksi tai mieluiten páástá eroon koko sekavasta ja konetta hidastuttavasta W. Live-paketista? Onkohan entistá, selkeáá ja nopeaa tavallista Hotmailia enáá olemassakaan?
Koneessani on Windows Vista Home Premium.
(Linux on myós, joka káynnistyy samalta kovalevyltá, ja jota káytán yhá useammin, mutta en ole vielá páássyt kokonaan eroon Windowsista.)
terv. Jussi
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin sáhkópostit sekaisin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy