User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 13.8.2025 / 15:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin xp asennus ei onnistu apua!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windowsin XP asennus ei onnistu APUA!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JTPN
Senior Member
_
3. syyskuuta 2010 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
windows xpn asennus ei onnistu,
kone buuttaa levyltä, ja pystyy formatoimaan levyn ja aloittamaan asennuksen mutta 60-70 prosentin kohdalla rupeaa tulemaan virheitä.
olen kokeillut toiselta asennus levyltä ja toiselta asemalta ja kokeillu asentaa toiselle kovolle mut ei onnistu.
läppäriin pysty asentaa winukan samalta levyltä mut ei pöytä koneeseen??
menee yli ymmärryksen.

1. kone AMD FX8320 4.5ghz . Radeon HD 7950 3gb + Geforce 7600GT 256mb. 8gb ddr3 1600 . Gigabyte 990FXA-UD3 . Corsair TX 650w . 24kiinalittu+21nokianputki+19halppisputki (KOLME NÄYTTÖÄ!)
2.kone AMD Phenom 2 955 4ghz . Radeon 6870 . XFX 450w . 8gb ddr3 1600 . Asus M5A78L-M . 20 SamTronputki
vääntävämpi siqu ku niil wannabeil jokka tunkee hiirimatotkin mukaan :)
MikroMake
AfterDawn Addict
_
3. syyskuuta 2010 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
JTPN
Senior Member
_
4. syyskuuta 2010 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Oletko testannut muistikapulat?

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/422543#2554598
olen mut em mää usko et se niissä on vikana koska se toimi täydellisesti ennenkuin rupesin asentamaan winukkaa uudelleen.tai ei ny nii täydellisesti ku java ohjelma meni siinä tilttii ja onnistu jotenki korruptoimaan itsensä nii ettei sitä voinu poistaa uninstall ohjelmalla , lisää tai poista sovellus ohjelmalla tai ccleanerilla nii minä sitten päätin asentaa mun 6 vuotta vanhan winukan uudelleen.

nyt minä kokeilin ottaa kaikki paitsi yhden muistin puis ja huomasin että yhdessä kortissa oli hapettumaa parin kosketus pinnan päällä,no minä rapsutin lian pois ja laitoin muistit takaisin.
nyt asennus onnistui mutta se jumittui asennuksen jälkeen siihen ruutuun josta näkee kiintolevyt ja niiden osiot,mutta siitä naki että c asemalle oli tullut 650mb tavaraa.

kokeilin käynnistää koneen uudelleen, ja se buuttas itsen sä siinä ruudussa josta näkee kiintolevyt ja pci laitteet ja muun sälän.

otin muut muistit pois ja sama juttu.

mutta biossiin asti menee ku painaa Deletee.

nyt on testatty 2/3 ja yks oli ihan romu (se josa oli hapettumaa) ja toisesta löyty 500 virhettä 10 minuutissa :(
ostin tuosa koneen kaverilta ja ku kone ei toiminnu otin ´vaa muistit taltee,
nyt selvis miksei.
lol

nyt ei sit löydy mitää vikaa siitä 500virheen kammasta (3h ollu päällä).
voi olla paikka hajalla

joo nyt löyty vika ja saatiin viimein xp asennettuu
viat
1.yksi muisteista oli sökö
2.toisen muistin paikka on hajalla
3.kiinto levyssä naarmu
nyt ku vähä kikkaili nii sai rajattua sen naarmuuntuneen kohdan pois levyltä formatoimalla ja käymällä kortit läpi memtestillä.

KIITTI MikroMake KIITTI

kone oli ollu 3kk pois käytöstä xd

*edit 10. Viestien kirjoittaminen vain viestien kokonaislukumäärän kasvattamisen vuoksi on kielletty. Lisäksi mikäli olet kirjoittanut viestiketjuun sen viimeisen viestin ja haluat täsmentää sanomaasi, muokkaa viestiä. Älä kirjoita uutta viestiä oman viestisi perään. - Betrayed

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2010 @ 12:09

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin xp asennus ei onnistu apua!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy