User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 03:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänet ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jtaFAQ
Newbie
_
21. lokakuuta 2009 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli äänet ei toimi ollenkaan koneessa. Kun yritän soittaa esim. media playerilla, niin tulee tälläinen ilmoitus:
"Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa käytössä olevan äänilaitteen ongelman vuoksi. Tietokoneessa ei ehkä ole äänilaitetta. Äänilaite voi myös olla toisen ohjelman käytössä tai toimia väärin.".
Mikän muukaan ohjelma ei soita musiikkia, youtubesta ei kuulu mitään, kuulokkeiden avulla ei kuulu mitään, ainoastaan Skypen kautta ääni toimii.
Kun menen Ohjauspaneelin kautta "Äänet ja äänilaitteisiin", niin näkyy ettei ole äänilaitteita, mitään ei pysty säätelemään.

Osaisko joku auttaa?
Ja voin kertoa lisätietoja, jos vaan kerrotte mitä ja miten ne katson.
Kiitos jo etukäteen.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2009 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Klikkaa sen "toistolaiteet" ruudussa hiiren oikealla ja ruksaa "näytä käytöstäpoisetut laitteet" ja "näytä irti kytketyt laitteet". löytyykö nyt?

Pient sepustust lisää löytyy myös aikasemmast threedist eli täält.

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
mapkou
Suspended due to non-functional email address
_
13. marraskuuta 2009 @ 04:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ihmetellyt kesästä saakka tätä vistan sp2:sen toimintaa, kun joka kerta olen lataamassa ks.ohjelmaa niin "mitään äänentoistolaitetta ei ole asennettuna" sen jälkeen. Siis kysyisin että mistä sen sitten saa takaisin, täällä on ollut mainintaa että ajureista, herää vaan kysymys mistäköhän ajureista on kyse? Itse olen löytäny näppäimistöjen, hiiren ja näytönsäästäien ajureita!!!! Eli olis kiva tietää millä noi äänet saa takaisin?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänet ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy