User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 11:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääni ajurista....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääni ajurista....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

8 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2010 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro, mistä saisin toimivan Win98 SE ajurin seuraavalle emolle: IBM 830741G

ibm:n sivuilta olen ladannut ja koittanut asentaa ja asennus onnistuu mutta alapalkkiin ei silti tule kaiuttimen kuvaa ei ääni kuulu, ääni piirin valmistaja on soundmax ja oon kokeillu monelta sivulta soundmaxin ac97 ajuria mutta sama homma, millä saisin äänet toimiin?

chipset ajuri ja näyttiksen ajuri ja verkko ajurin oon onnistunu asentamaan

AMD Athlon64 x2 3800+ +Arctic Cooling Alpine 64 PWM||Asus M3N78-VM||Asus Nvidia Geforce en 9600gt 512mt gddr3||2x Apacer 512mt (533mhz), 2x Kingston 1024mt (533mhz)||Western Digital 250gb||Acer Aspire e380 mini tower||Liebermann 80mm||Corsair cx400w||Acer x221w 22"|| Windows xp Media Center Edition 32bit
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääni ajurista....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy