User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.3.2025 / 21:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääni ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ääni ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
luotuoppi
Newbie
_
29. marraskuuta 2009 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla olis iso ongelma näitten äänien kanssa. Itellä on fujitsun scaleop P pöytäkone ja hain ääni ajurit sit tuolta fujitsun sivuilta ja latasin ne koneelle, mut eipä vieläkään toimi? sit yritin jotain chipsin ajuria hakia, mut eipä ollu kansiossa setuppia et olisin voinut asentaa ne? mulla on nuot ääniajurit nyt vain tuossa työpöydällä ja olen käynyt Järjestelmä/laitehallinta/laitteisto/mediaohjainlaite/päivitä ohjain mut eipä tapahu mitään muutako käynnistää koneen uudestaan? missä siis vika? onko sit ajurit oikeat?

Fujitsun sivulla se näyttää et minulla olisi Audio ALC Azalia niminen ajuri ja yritn everestillä katsoa, mut empä löytäny

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2009 @ 10:28

Hekee
Newbie

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2009 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olethan varmasti oikeat ajurit ottanut? Esim jos on vista nii vistalle olevat?

Never say never.
luotuoppi
Newbie
_
29. marraskuuta 2009 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Operating systems: Windows XP Home (WHQL)
Windows XP Media Center Edition (WHQL

Noin lukee siinä ajurin teksteistä? ja itellä on XP
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääni ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy