User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 17:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääniongelma videontoisto ohjelmilla.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääniongelma videontoisto ohjelmilla.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jUDESii
Member
_
19. elokuuta 2010 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjes,

Eli ongelmana on, ettei millään videontoisto ohjelmalla toimi äänet. GOM valittaa ettei mulla ole MPEG2 codecia, vaikka mulla on se. K-Liten full codec packit sun muut ladattu. Äänet ei vaan kuulu. BS Player taas valittaa renderöintiasetuksista, tossa on noita vaihtoehtoja about 10 ja jokaista olen kokeillut, eipä tuu ääntä vieläkään.

Apua kaivattaisiin, käyttiksenä win 7 64 bit kuten sigussa näkyy. Niin ja kaikkialla muualla äänet toimivat hyvin. (pelit, winamp jne)

955BE 3.7GHz w/ Freezer7 - GTS450 1GB OC - 4GB DDR2 @ 1024MHz - Gigabyte 790X-UD3P - Corsu VX550W - W7 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2010 @ 19:02

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääniongelma videontoisto ohjelmilla.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy