User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 5.3.2025 / 03:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääniongelma windows 7:n kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääniongelma Windows 7:n kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
valkum
Newbie
_
15. kesäkuuta 2010 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asentelin tuossa muutama päivä takaperin Win7:n koneelleni. Kaikki muut toimii moitteettomasti paitsi äänet. Kaiken maholliset ajurit olen käynyt läpi, mutta mikään ei tunnu toimivan. Volyymin säätöpalkissa äänien mukaan liikkuva vihreä palkki liikkuu, kun jotain ääntä pitäisi kuulua, mutta ääntä ei vain kuulu. Jos joku auttava henkilö voisi hieman valaista tässä hommassa mua, niin olen erittäin kiitollinen!

Äänikorttina toimii integroitu Realtek AC'97 Audio, emona Acer G74M.

ps. Koitin myös erillisellä äänikortilla, Creativen SoundBlaster Live! CT4830: llä, mutta heti alkoi erroria pukkaamaan, joten jätin sen kokonaan pois käytöstä.
Member
_
16. kesäkuuta 2010 @ 00:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Se on semmosta!
valkum
Newbie
_
16. kesäkuuta 2010 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Osku58:
Ajurit seiskalle:
http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-C...Windows-7.shtml
Koitettu tuollakin ajurilla jo...
valkum
Newbie
_
17. kesäkuuta 2010 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö kukaan oikeasti osaa neuvoa mitenkään? Melko kummallista..
jao3
Suspended due to non-functional email address
_
17. kesäkuuta 2010 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan lähtö oikea ettei käytössä ole esim. digitaalinen äänilähtö? Jos tämmöinen löytyy äänilaitteiden hallinnasta tai vastaavasta paikasta.

Kovo: 1TB SpinPoint F3 Emo: Gigabyte GA-890FXA-UD5
Näyttis: iCooler HD 5870 RAM: HyperX DDR3 1600MHz 4Gb
Kotelo: Fractal Define R3 Prossu: Phenom II X6 1055T @3,64GHZ
Member

1 tuotearvio
_
18. kesäkuuta 2010 @ 23:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti valkum:
Eikö kukaan oikeasti osaa neuvoa mitenkään? Melko kummallista..
Onko sulla niitä äänireikiä edessä ja takana? Jos on niin koita laittaa toiselle puolelle jos on jotain häröä niissä?
Mainos
_
__

_
Caution
Newbie
_
19. kesäkuuta 2010 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on hieman samankaltainen ongelma... Kikkailin tässä hieman EC:llä ja poistin jotain Duplicate-tiedostoja ja sen koomin ei ole ääniä kuulunut... Asensin XP:n uudestaan ja ajureita, mutta vieläkään eivät äänet kuulu. Ongelma on lähinnä siinä, että Tietokone ei tunnista äänilaitteita, enkä saa sitä Äänenvoimakkuus-pikakuvaketta tuonne alas työkalupalkkiin. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua? :///
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääniongelma windows 7:n kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy