User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 05:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajureiden päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajureiden Päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
guarzer
Suspended due to non-functional email address
_
4. marraskuuta 2009 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla olis koneella nyt 36 semmosta ajuria jotka pitäs
päivittää,mutta kun kaikki hyvät ajureiden päivitys ohjelmat on maksullisia ja ilmaisia on vaikea löytää ja en nyt nuita yksitelenkään jaksais päivittää enkä kyllä osaiskaan. Joten mitä teen ???

MikroMake
AfterDawn Addict
_
5. marraskuuta 2009 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ajurien päivitykseen mitään päivitysohjelmaa tarvita. Haet uusimmat ajurit ja asennat ne sitten.

Jos kysymyksessä on ns. valmis pakettikone, löytyvät uusimmat ajurit koneen valmistajan kotisivulta (tukisivustolta).

Jos kone on itse kasattu, uusimmat ajurit löytyvät koneen emolevyn valmistajan sivustolta.

Jos koneessa on erillinen äänikortti (ei integroitu), löytyy sille ajuri äänikortin valmistajan sivustolta.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
guarzer
_
6. marraskuuta 2009 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Ei ajurien päivitykseen mitään päivitysohjelmaa tarvita. Haet uusimmat ajurit ja asennat ne sitten.

Jos kysymyksessä on ns. valmis pakettikone, löytyvät uusimmat ajurit koneen valmistajan kotisivulta (tukisivustolta).

Jos kone on itse kasattu, uusimmat ajurit löytyvät koneen emolevyn valmistajan sivustolta.

Jos koneessa on erillinen äänikortti (ei integroitu), löytyy sille ajuri äänikortin valmistajan sivustolta.
Voisitko laitta mulle jotain näyttikesen ajureita kone on hp m7550 media center näyttis ati radeon hd 4670
MikroMake
AfterDawn Addict
_
6. marraskuuta 2009 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti guarzer:
.....Voisitko laitta mulle jotain näyttikesen ajureita kone on hp m7550 media center näyttis ati radeon hd 4670
Katso tuolta:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softw...#9001;=fi&cc=fi

http://www.amd.com/se/Pages/AMDHomePage.aspx

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2009 @ 17:10

guarzer
_
6. marraskuuta 2009 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti guarzer:
.....Voisitko laitta mulle jotain näyttikesen ajureita kone on hp m7550 media center näyttis ati radeon hd 4670
Katso tuolta:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softw...#9001;=fi&cc=fi

http://www.amd.com/se/Pages/AMDHomePage.aspx

Olen yrittäny ladata täältä: http://www.amd.com/se/Pages/AMDHomePage.aspx, mutta ei se mitään auta en sitten tiedä teenkö jotain väärin
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2009 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakettikoneisiin ja läppäreihin ajurit tulee ladata sen koneen valmistajan sivuilta, sillä hyvin usein niissä koneissa on koneen valmistajalle erikseen räätälöity emolevy yms rautaa. Tahtoo tarkoittaa sitten sitä, että myös ne ajurit pitää olla koneelle kustomoituja, joten ne räätälöimättömät ajurit voivat aiheuttaa vakaviakin ongelmia.

Eli lataa ne vaan sieltä HP:n sivuilta.

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2009 @ 19:10

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajureiden päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy