User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 11:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajuri ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajuri ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lemonte
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2011 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olis tarkotus asentaa pari vuotta vanhalle koneelle 64bittinen windows 7, mutta ajuri levy on hukassa ja en yhtään tiedä mitä ajureita pitäs lataa.

Emolevyn ajurit: asus.com/Motherboards/AMD_AM2Plus/M3A78_PRO/#download (uus accountti, en pysty linkkejä laittamaan oikeassa muodossa)
Tuossa on niin paljon tarjolla kaikkee että en tiiä mitä pitäs lataa.

Tarviiko sitä muita ajureita emolevyn ja näytönohjaimen lisäks? Näytönohjaimen ajurit oli paljo helpompi löytää. Olis mukava jos kaikki ajurit olis valmiiks ladattuna ennen kuin alkaa windowsia asentamaan. :)
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2011 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen asennellut Windows 7 neljään eri vanhaan koneeseen heittämällä, eli en ole hakenut mitään ajureita valmiiksi, Windows 7 itse sisältää/hakee netistä kaiken tarpeellisen. Yleensä ainoastaan näytönohjaimen ajurin olen sitten lopuksi valmistajan sivulta hakenut. Hyvin tuntuvat kaikki toimivan. :)

rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. heinäkuuta 2011 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso vaikka speccyllä mitä kone on syöny,esim. erillinen äänikortti tai verkkokortti.. sitte googlettelet sopivat ajurit.. kannattaa tutkia aika tarkkaan mitä ei ole integroitu emolle niin ei tuu ylläreitä..
Member
_
23. heinäkuuta 2011 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
7 hakee itse ajurit.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2011 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin on, ja hyvin tekeekin sen. Ekan kerran kun heitin vanhaan läppäriin Windows 7:n, niin mietin että mitenhän mahtaa käydä, vaan kaikki toimi kertalaakista. :) Sama ollut sitten muidenkin koneiden kanssa. Ikää koneilla ollut väliltä 2-4 vuotta.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajuri ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy