User Käyttäjä Salasana  

perjantai 28.2.2025 / 18:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajurit päin honkia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajurit päin honkia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
andhii
Junior Member
_
12. tammikuuta 2012 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, pari päivää sitten kyselin täällä uusimpia ajureita näyttikseeni ja sainkin ne. Tämä mahdollisti yhden pelin pelaamisen. Mutta näillä ajureilla itse en pysty pelaamaan bf2 ja bf2bc2. Tökkii aluksi ihan saakelisti ja bf2 vilkkuu mustia läiskiä maassa (http://www.youtube.com/watch?v=tNVOf6PcnfM) tähän tyyliin.

One step forward, two steps back. Olisiko mahdollista fixata tuo tai jtn?

Tiedän että kun ajureita asennetaan niin vanhat eka pois, olisiko tuo virhe tapahtunut? Koko prosessi oli kyllä automatisoitu eli ohjelma asensi itse ajurit ja ilmeisesti poisti vanhat. Miten ajurit poistetaan ja onko mahdollista katsoa onko ajurit asennettu päällekäin?

pentti dual t4400 @ 2.2Ghz'
4 Gb RAM
Ati mobility radeon HD 4300 series (ennen uusimpia ajureita näytti että 4330)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2012 @ 13:14

tumppeus94
Newbie
_
16. tammikuuta 2012 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti andhii:
Elikkäs, pari päivää sitten kyselin täällä uusimpia ajureita näyttikseeni ja sainkin ne. Tämä mahdollisti yhden pelin pelaamisen. Mutta näillä ajureilla itse en pysty pelaamaan bf2 ja bf2bc2. Tökkii aluksi ihan saakelisti ja bf2 vilkkuu mustia läiskiä maassa (http://www.youtube.com/watch?v=tNVOf6PcnfM) tähän tyyliin.

Tiedän että kun ajureita asennetaan niin vanhat eka pois, olisiko tuo virhe tapahtunut? Koko prosessi oli kyllä automatisoitu eli ohjelma asensi itse ajurit ja ilmeisesti poisti vanhat. Miten ajurit poistetaan ja onko mahdollista katsoa onko ajurit asennettu päällekäin?

4 Gb RAM
tumppeus94
Newbie
_
16. tammikuuta 2012 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tumppeus94:

4 Gb RAM

Pystyt poistaa näytönohjainten ajurien asennuksen ohjauspaneelin lisää tai poista sovelluksella .
Mainos
_
__

_
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. tammikuuta 2012 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

4 Gb RAM

Pystyt poistaa näytönohjainten ajurien asennuksen ohjauspaneelin lisää tai poista sovelluksella .
No juu ei näin.. Käytä ajureitten poistoon aina mieluiten siihen vartavasten tehtyä softaa elikkäs tätä
Näin saat kaiken ylimääräisen pois koneelta. Uudet ajurit kannattaa ladata koneelle jo ennenn sweeperin käyttöä ja siirtää ne vaikka usb-tikulle, sitten poistat vanhat ajurit käyttäen driver sweeper-softaa, käynnistät koneen uudestaan ja asennat uudet ajurit.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2012 @ 10:50

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajurit päin honkia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy