Joo eli osaisiko kukaan neuvoa nuubia eli omistan Fujitsu Siemens Amilo PI 3625 koneen jossa käyttiksenä on visva ja haluisin asentaa siihen xp:n en vain uskalla koska olen jostain kuullut että ei ole 100% varmaa että löytyy ajurit xp:lle.
lisäksi omistan vain yhden koneen eli jos lähden asenteleen niin olis parasta olla ajurit levyllä. koska en pääse asennuksen välissä nettiin.
eli jos joku viisaampi osais neuvoa tai vielä parempaa heittäis linkillä mistä sais ladattua ajurit olisin todella kiitollinen.
luultavasti vastaaja tietää itse mitä ajuria tarvitaan välttämättä niin että en itse lähde tässä arvaileen :) mutta luultavasti ainakin wlan ajurit pitäs olla.?
Jos kone on vistalle alunperin suunniteltu, niin ajureita tuskin löytyy vanhemmalle käyttöjärjestelmälle. Toisekseen, alaspäin päivittämisessä ei tässä tapauksessa ole mitään järkeä. Laita koneeseen Win7, et tule pettymään.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565: Jos kone on vistalle alunperin suunniteltu, niin ajureita tuskin löytyy vanhemmalle käyttöjärjestelmälle. Toisekseen, alaspäin päivittämisessä ei tässä tapauksessa ole mitään järkeä. Laita koneeseen Win7, et tule pettymään.
kiitti neuvosta kysyisin vielä kuitenkin sitä että onko win7 paljon kevyempi käyttää kuin vista ? koska mielestäni tämä vista on todella raskas käyttis ja sen vuoksi olen vaihtamassa käyttistä. ja löytyykös win7 ajurit ? olisiko mahdollista saada linkkiä kyseiselle sivulle ? on meinaan toi oma enkku niin huonoa että ei oikein ole luottoa itseeni että löytäisin oikeat ajurit.