User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 06:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > aloittelijan rippaus (freerip)
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Aloittelijan rippaus (FreeRip)
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Lups
Member
_
2. huhtikuuta 2014 @ 01:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt tiedä menikö tämä oikeaan paikkaan kun tähän se heitti tuolta download.fi puolelta... Kyselisin onko tämä FreeRip laadukas, tuleeko yhtä hyvää jälkeä kuin esim. CDex:llä? Minulla on todella paljon levyjä jotka pitäisi ripata ämpäriksi. Älkääkä pliis mainistako EAC:ta, käyttäisin sitä muuten mutta en osaa ja menee hermot kun siinä on miljoona asetusta mitä pitäisi muuttaa ennen kuin voi alkaa rippaamaan. Onko tuohon Freerippiin tutoriaalia?

Eikö se ole periaatteessa ihan sama millä rippaa jos levyt on naarmuttomia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2014 @ 01:47

Senior Member

1 tuotearvio
_
4. huhtikuuta 2014 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molemmat käyttää LAMEa enkooderina, joten laadun pitäisi olla yhtä hyvää. Tai siis laatuhan riippuu käyttämästäsi asetuksista. FreeRippiä asentaessa kannattaa huomioida että oletusasennus asentaa jonkun selain toolbarin ja muuttaa oletushakukoneen yahooksi.

Itse suosin ja suosittelen CDexiä.

las ballenas son el camino
1pertti
AfterDawn Addict
_
4. huhtikuuta 2014 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nopeasti toimien tuolta saa hyvän DVD-ripperin ilmaiseksi:
http://www.giveawayoftheday.com/winx-dvdripper-platinum/
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2014 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 1pertti:
Nopeasti toimien tuolta saa hyvän DVD-ripperin ilmaiseksi:
http://www.giveawayoftheday.com/winx-dvdripper-platinum/

Miten ihmeessä DVD-elokuvien kopiointi liittyy musiikki CD:iden rippaukseen?

Kirjoittelin EAC:stä oppaan reilu vuosi sitten
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f...piointi-952766/

Kun asetukset laittaa kerran kuntoon, niin niihin ei tarvitse sen jälkeen enää koskea. Ei vaikuta kovin hankalalta operaatiolta. M4A/AAC menee vähän tiiviimpään tilaan kuin MP3 ja yleensä kaikki laitteet sitä tukee mitkä myös MP3 tukevat. Olisiko parempi vaihtoehto?
Mainos
_
__
 
_
1pertti
AfterDawn Addict
_
5. huhtikuuta 2014 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun moka. Kun näin, että tuo DVD-Ripper oli ilmaistarjouksena, muistin, että jokuhan täällä juuri kaipasi ripaussoftaa. Tuo FreeRip ei ole minulle tuttu ja mielessäni olin yhdistänyt sen DVD-rippaukseen. Jotenkin tuo kysymyksessä mainittu CDex:kin oli jäänyt silmän sokean pisteen kohdalle. Pahoittelen nolona.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > aloittelijan rippaus (freerip)
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy