User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 18:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon 9000 ajurit ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati Radeon 9000 ajurit ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

2 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2010 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis ongelmana olisi kyseinen näytön ohjain sekä ajurit. Tarkka malli olisi ati Radeon 9000/9100 IGP. Everest ohjelmalla katsottu.
Käyttiksenä on Xp Professional.
Tähän mennessä olen yrittänyt etsiä noita ajureita mutta ne mitä olen yrittänyt asentaa niin tulee jonkin sortin virhe ilmoitus.

Eli mistä tohon saisi toimivat ajurit?

Ja ajurit pitäisi asentaa kaverin koneeseen, joten en pääse tuota virhe ilmoitusta tarkistamaan että mitä siinä luki. Mutta taisi olla jotain INF liittyvää ainakin siinä virhe ilmoituksessa.

Iso kiitos etukäteen auttaneille.
Tepsu9
Senior Member
_
16. helmikuuta 2010 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ocelot007:
Eli siis ongelmana olisi kyseinen näytön ohjain sekä ajurit. Tarkka malli olisi ati Radeon 9000/9100 IGP. Everest ohjelmalla katsottu.
Käyttiksenä on Xp Professional.
Tähän mennessä olen yrittänyt etsiä noita ajureita mutta ne mitä olen yrittänyt asentaa niin tulee jonkin sortin virhe ilmoitus.

Eli mistä tohon saisi toimivat ajurit?

Ja ajurit pitäisi asentaa kaverin koneeseen, joten en pääse tuota virhe ilmoitusta tarkistamaan että mitä siinä luki. Mutta taisi olla jotain INF liittyvää ainakin siinä virhe ilmoituksessa.

Iso kiitos etukäteen auttaneille.

Tuolla on 9000 sarjan ajurit
http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/lista.asp...49&Type=3&OS=10

Atin sivut
http://www.amd.com/se/Pages/AMDHomePage.aspx

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. helmikuuta 2010 @ 13:59

Junior Member

2 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2010 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molemmat on kokeiltu eikä toimi vieläkään.

Eli mikä mahtaa olla vikana?

Intel Core i7 860 | 8,0 GB Ram | NVIDIA GeForce GTX 560 | Windows 7 Ultimate 64-bit
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon 9000 ajurit ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy