User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 12:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon hd 2400 pro agp ajuriongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati Radeon hd 2400 Pro agp ajuriongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jopi83
Newbie
_
14. elokuuta 2009 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs kyseiselle näytönohjaimelle ei jostain syystä suostu oikein minkäänlaiset ajurit asentumaan.Hyvistä neuvoista olisi nyt apua.
Senior Member

6 tuotearviota
_
14. elokuuta 2009 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko järjestelmänvalvoja, ja oletko poistanut vanhat ajurit?
jopi83
Newbie
_
15. elokuuta 2009 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1:
Oletko järjestelmänvalvoja, ja oletko poistanut vanhat ajurit?
Olen järjestelmänvalvoja,ja kokeilin vielä vanhojen ajurien poistoa ton drivercleanerin kanssa.Ongelmana on että atin ajurienasennusohjelma sanoo ettei löydä laitteiston kanssa yhteensopivia ajureita.Vaikka esim. Aida32 ja Everest tunnistaa kyllä näytönohjaimen.Ajurien poiston jälkeen eräästä nettipelistä hävisi koneen resurssien aiheuttama lagaus kokonaan :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2009 @ 15:31

Senior Member

10 tuotearviota
_
18. elokuuta 2009 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku muukin siis langennut tähän näyttikseen. Ilmeisesti AGP versio? Noh alkuperiönen on PCI-E eikä Ati ole jostain syystä tehnyt ajureita tähän (tai no ei ole tarvinnutkaan kun ATI ei ole tainnut itse valmistaa tätä näyttistä AGP:lla vaan mallista vastaa mm. Club3D joka vain käyttää ATI:n piirejä.

Mutta joo siis googlellahan löytää pilvin pimein tästä asiaa ja onpa täällää afterdawnissakin monia topikkeja tästä näyttiksestä, itsekkin olen tämän perään kysellyt.

Tässä muutama ja ekana vastaus jonka itse sain:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/780446

ja tuossa hakulista

http://keskustelu.afterdawn.com/search/s...8859-1&sa=#1330
Mainos
_
__

_
jopi83
Newbie
_
14. lokakuuta 2009 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Trilogiar:
Joku muukin siis langennut tähän näyttikseen. Ilmeisesti AGP versio? Noh alkuperiönen on PCI-E eikä Ati ole jostain syystä tehnyt ajureita tähän (tai no ei ole tarvinnutkaan kun ATI ei ole tainnut itse valmistaa tätä näyttistä AGP:lla vaan mallista vastaa mm. Club3D joka vain käyttää ATI:n piirejä.

Mutta joo siis googlellahan löytää pilvin pimein tästä asiaa ja onpa täällää afterdawnissakin monia topikkeja tästä näyttiksestä, itsekkin olen tämän perään kysellyt.

Tässä muutama ja ekana vastaus jonka itse sain:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/780446

ja tuossa hakulista

http://keskustelu.afterdawn.com/search/s...0
Löysin tuolta Club3D:n sivuilta pätevät ajurit ja sain kuvan tohon kuvaputkitelkkuun ihan niinkuin pitääkin,mutta nyt ovat äänet hävinneet.Tossa RealTekin sound manager systeemin äänitestissä äänet kuuluu mutta ei missään muualla,eli siis pelkät testiäänet kuuluvat.Ei mitkään muut.
Oisko kellään mitään hajua mistä kyseinen vika voisi johtua?

Joo elikkäs asiahan ratkesi loppujen lopuksi erittäin helposti,Löysin päällekkäiset ääniajurit ja poistin noi atin himmelit.Nyt kaikki toimii niin kuin pitääkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2009 @ 17:38

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon hd 2400 pro agp ajuriongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy