Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1: Oletko järjestelmänvalvoja, ja oletko poistanut vanhat ajurit?
Olen järjestelmänvalvoja,ja kokeilin vielä vanhojen ajurien poistoa ton drivercleanerin kanssa.Ongelmana on että atin ajurienasennusohjelma sanoo ettei löydä laitteiston kanssa yhteensopivia ajureita.Vaikka esim. Aida32 ja Everest tunnistaa kyllä näytönohjaimen.Ajurien poiston jälkeen eräästä nettipelistä hävisi koneen resurssien aiheuttama lagaus kokonaan :)
Joku muukin siis langennut tähän näyttikseen. Ilmeisesti AGP versio? Noh alkuperiönen on PCI-E eikä Ati ole jostain syystä tehnyt ajureita tähän (tai no ei ole tarvinnutkaan kun ATI ei ole tainnut itse valmistaa tätä näyttistä AGP:lla vaan mallista vastaa mm. Club3D joka vain käyttää ATI:n piirejä.
Mutta joo siis googlellahan löytää pilvin pimein tästä asiaa ja onpa täällää afterdawnissakin monia topikkeja tästä näyttiksestä, itsekkin olen tämän perään kysellyt.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Trilogiar: Joku muukin siis langennut tähän näyttikseen. Ilmeisesti AGP versio? Noh alkuperiönen on PCI-E eikä Ati ole jostain syystä tehnyt ajureita tähän (tai no ei ole tarvinnutkaan kun ATI ei ole tainnut itse valmistaa tätä näyttistä AGP:lla vaan mallista vastaa mm. Club3D joka vain käyttää ATI:n piirejä.
Mutta joo siis googlellahan löytää pilvin pimein tästä asiaa ja onpa täällää afterdawnissakin monia topikkeja tästä näyttiksestä, itsekkin olen tämän perään kysellyt.
Löysin tuolta Club3D:n sivuilta pätevät ajurit ja sain kuvan tohon kuvaputkitelkkuun ihan niinkuin pitääkin,mutta nyt ovat äänet hävinneet.Tossa RealTekin sound manager systeemin äänitestissä äänet kuuluu mutta ei missään muualla,eli siis pelkät testiäänet kuuluvat.Ei mitkään muut.
Oisko kellään mitään hajua mistä kyseinen vika voisi johtua?
Joo elikkäs asiahan ratkesi loppujen lopuksi erittäin helposti,Löysin päällekkäiset ääniajurit ja poistin noi atin himmelit.Nyt kaikki toimii niin kuin pitääkin.