User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 21:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon xpress 1100
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ati radeon xpress 1100
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin tuossa pari päivää sitten windows 7 ja samalla meni näytönohjaimen ajuri.
Olen koittanut koneen mukana tulleelta levyltä asentaa mutta se ei ole yhteen sopiva 7 kanssa. Alun perin mulla oli siis vista. Nyt mulla on käytössä pelkkä Xpress seriess jonka windows latasi. Kelpaako tämä vai pitääkö olla xpress 1100?
apumies
Member

11 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä kone?

Pöytäkone:Intel 3570K,ac freeser 7 pro rev2,Asrock Z77 pro3,Asus HD7850,16GB Kingston,120SSd+250GB+500GB+16GB,Chieftec 650W,AntecSP3,Win 7
Läppäri:Acer Aspire
Tepsu9
Senior Member
_
4. helmikuuta 2010 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Everstillä voit tarkistaa mikä näytönohjain on kyseessä ja siellä on myöskin linkki mistä voit ladata ajurin.
http://www.lavalys.com/

Senior Member

4 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2010 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TÄÄLTÄ Win7 ajurit kyseiseen näyttikseen.
Junior Member
_
4. helmikuuta 2010 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apumies:
Mikä kone?
Fujitsu Siemens Amilo Pa 1510
Junior Member
_
4. helmikuuta 2010 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge:
TÄÄLTÄ Win7 ajurit kyseiseen näyttikseen.
Latasin tuolta ajurin ja asensin sen, mutta laitehallinnassa näkyy vieläkin Xpress series
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
7. helmikuuta 2010 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään huomasin että Gmax ei toimi enää kunnolla niin kuin vistalla. Olen koittanut asentaa monia eri ajureita monista eri paikoista, mutta silti laitehallinnassa näkyy vain Ati Radeon Xpress Series.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon xpress 1100

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy