User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 19:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > cd/dvd-aseman ajurit hukassa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cd/dvd-aseman ajurit hukassa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Janss_on
Junior Member
_
9. syyskuuta 2009 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollun nyt pitkään tälläinen ongelma. Eli yhtä äkkiä cd/dvd-asemani katosi oma tietkone valikosta. Ja vaikka laittaa levyn asemaan mitään ei tapahdu. Laitehallinnasta aseman tiedoissa lukee näin:
Tämän laitteen ohjaintiedostoa ei voi ladata. Ohjaintiedosto saattaa olla vahingoittunut. (Koodi 39).

Olen koittanut asentaa ajureita uudestaan, ei onnistu. Olen myöskin poistanut laitteet laitahallinnan kautta ja bootannu koneen, ei auta. Olen katsonut että johdot on kunnolla kiinni asemassa, on kiinni. Cd asema ei ole rikki. Myöskään muut cd asemat eivät toimi, sanoo samaa virhettä kun tolla omalla asemalla. Koneellani on ollut/on esim. powerISO, alcohol 120%, ja olen käyttänyt niitä "mounttaamiseen". Tai mitänyt onkaan, virtuaalisten cd asemien käyttämiseen.

Olisin todella kiitollinen sille vähän viisaammalle joka osaisi auttaa minua. KIITOS!

[AMD Athlon 64 x2 5000+][4gb RAM][Nvidia 9800gt 512mb][400w][160gb][Windows 7 Ultimate 64bit]
MikroMake
AfterDawn Addict
_
10. syyskuuta 2009 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Janss_on
Junior Member
_
10. syyskuuta 2009 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No saimpa lopulta ton ohjeen läydettyä vistalle. Ja nyt toimii asema. Kiitos paljon!

[AMD Athlon 64 x2 5000+][4gb RAM][Nvidia 9800gt 512mb][400w][160gb][Windows 7 Ultimate 64bit]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2009 @ 15:42

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > cd/dvd-aseman ajurit hukassa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy