User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.3.2025 / 03:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > creative hs-1000 ja windows7x64
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Creative HS-1000 ja Windows7x64
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
feargear
Newbie
_
26. joulukuuta 2009 @ 01:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heipä hei, hankin tässä hetki sitten itselleni Windows 7 käyttöjärjestelmän ja se on muuten toiminut loistavasti, mutta syystä tietämättömästä Creative Fatal1ty HS-1000 usb käyttöjärjestelmä ei toimi. Olen tässä kokeillut poistaa ja asentaa äänikortin vanhoja ja uusia ajureita, sekä itse headsetin omia drivereita, mutta huonolla menestyksellä. Eli kun laitan kuulokkeet kiinni ja cd:n sisään ja asennan kaiken mikä cd:llä on, vasemmalle alapalkkiin ilmestyy Volume Panel, jota klikkaamalla pääsee valikkoon missä on erilaisia ohjelmia. Jos klikkaan Creative Console Panelia, windows heittää keltaisen viestin: "There are no supported audio device available. You need to close the application. Click OK to close the application now.". Ja jos painan Creative Audio Console; "The audio device supported by this application is not detected. The application will exit." Pääasiassa haluaisin vain 3D surround sound -ominaisuuden toimimaan. Jos joku on kokenut samanlaisia ongelmia tai tietää mistä on kyse olisin kiitollinen jos kertoisitte.

asd
Ganttis
Newbie
_
17. tammikuuta 2010 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla sama juttu Windows 7 32bit kanssa. Olisi mukava tietää ratkaisua tähän. Creative ei ainakaan vielä ole ajuripäivityksillään korjannut tuota ongelmaa.
reipasx
Newbie
_
6. maaliskuuta 2010 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla kans windows 7 64bit ja sama homma. eikö tosiaan kukaan ole löytänyt vastausta?? :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. maaliskuuta 2010 @ 15:27

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > creative hs-1000 ja windows7x64

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy