User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 16:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > direct x 10 xp:lle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Direct X 10 XP:lle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kKo94
Newbie
_
9. elokuuta 2010 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli oli kyllä saman tapanen ketju jo olemassa, mutta 3 vuotta vanha nii ei niin luotettavaa.

Eli olisko turvallista asentaa XP:lle Direct X 10?
http://www.techmixer.com/download-directx-10-for-windows-xp/

Kommentteja on tuolla vuodelta 2007 vuoteen 2010, kommentteja 283 tällähetkellä, suurin osa positiivista palautetta, mutta välissä jotain ongelmiakin ollu joillakin,
mutta jos vaan varmuuskopioi directX 9 tiedostot jonnekkin muualle niin ei kai mitää haittaa vois olla?
Senior Member

10 tuotearviota
_
9. elokuuta 2010 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse varmuuskopioisin DirectX tiedostot ja asentaisin ton. Henkilökohtaista kokemusta ei ole kun seiskalla paahdan.

http://www.youtube.com/watch?v=hfVN7sUzfaE <- Katsokaa!

| : ASUS M4A87TD-EVO | Antec sonata III | Phenom II X6 1055 | Nvidia GeForce GTX460 (gigabyte)
3dmark06 = 19794
Kaltsukka
Member

2 tuotearviota
_
11. elokuuta 2010 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse ainakin asensin ja toimii, ettei mulla ainaskaa oo mitää valittamista

jkstone
Suspended permanently
_
11. elokuuta 2010 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse asensin yhteen koneeseen, hyvin toimii.

Mainos
_
__

_
Member

8 tuotearviota
_
17. elokuuta 2010 @ 00:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomatkaa muuten nuo koomiset vertailukuvat linkin takana... DX10 siis muuttaa tyynen järven aallokoksi, lisää taivaalle pilkistävän auringon ja tummia pilviä. Ja niitäkö ei DX9:llä piirretä ruudulle lainkaan? Hehh, no sattuuhan näitä.

Q9400 / 4GB DDR2 / VTX 5770 1GB / Intel X25-V SSD / Win7 x64
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > direct x 10 xp:lle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy