User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 03:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox vie paljon muistia ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox vie paljon muistia ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RonMoss
Junior Member
_
6. lokakuuta 2010 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firefox vie päällä ollessaan yli 300mt muistia vaikka ei ole kuin yksi välilehti auki, Mikäköhän on vikana?

Joo ja tietysti firefox on vikana, mutta en haluaisi vaihtaa selainta kun tähän oon tottunu..
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2010 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ole mitään poikkeavaa täällä 322mt:tä sillä yhdellä välilehdellä.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
jao3
Suspended due to non-functional email address
_
9. lokakuuta 2010 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Joo ja tietysti firefox on vikana, mutta en haluaisi vaihtaa selainta kun tähän oon tottunu..
Ootko edes kokeillu vaikka Google Chromea? Itse olin ennen kanssa firefoxin käyttäjä muttakun kerran koitti chromea nii sille polulle jäin :D Se on kevyempi kanssa! Tsiikaa asetukset mieluisaksi!

Kovo: 1TB SpinPoint F3 Emo: Gigabyte GA-890FXA-UD5
Näyttis: iCooler HD 5870 RAM: HyperX DDR3 1600MHz 4Gb
Kotelo: Fractal Define R3 Prossu: Phenom II X6 1055T @3,64GHZ
Timbe91
Member
_
9. lokakuuta 2010 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toi kyllä ihan normaalia ole.. itsellä esim. ~10 välilehteä auki ja muistinkäyttö suunnilleen puolet tuosta.

Mikä versio firefoxista sulla on? Testaa näin aluksi ottaa kaikki addonit (tai ainakin ne, jotka oot itse asentanut) pois käytöstä ja kerro muuttuuko tuo muistinkäyttö.
AfterDawn Addict
_
9. lokakuuta 2010 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jao3:
Lainaus:
Ootko edes kokeillu vaikka Google Chromea? Itse olin ennen kanssa firefoxin käyttäjä muttakun kerran koitti chromea nii sille polulle jäin :D Se on kevyempi kanssa! Tsiikaa asetukset mieluisaksi!
Minäkin käytän Google Cromen uusinta 7.0.544.0 beta versiota. Hyvin toimii! Tarkastan aina uudet päivitykset Google Cromeen ja muihin tietokoneen ohjelmiin FileHippo.com Update Checker ohjelmalla.

http://filehippo.com/updatechecker/

Firefoxsista on muuten uusi 4.0 bet 6 versio.....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2010 @ 21:47

Mainos
_
__

_
disease_
Suspended due to non-functional email address
_
11. marraskuuta 2010 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jao3:
Lainaus:
Minäkin käytän Google Cromen uusinta 7.0.544.0 beta versiota. Hyvin toimii! Tarkastan aina uudet päivitykset Google Cromeen ja muihin tietokoneen ohjelmiin FileHippo.com Update Checker ohjelmalla.

http://filehippo.com/updatechecker/

Firefoxsista on muuten uusi 4.0 bet 6 versio.....
Anteeksi 0fftopic mutta eroaako tuo filehipposi jotenkin Secunia PSI:stä? Mitä itse taas suosin.

" http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/

Google kone Käännös (englanti > suomi)
Secunia Personal Software Inspector (PSI)
Vapaa PC Security kotikäyttäjille

Jota miljoonat kotikäyttäjät ympäri maailmaa.

Secunia PSI on VAPAA turvallisuus työkalu on suunniteltu detectvulnerable andout vanhentuneita ohjelmia ja laajennuksia, jotka altistavat tietokoneen hyökkäyksille. Hyökkäykset hyödyntämällä haavoittuvassa asemassa ohjelmia ja laajennuksia on harvoin estänyt perinteisen anti-virus ja ovat yhä "suosittu" keskuudessa rikollisia.

Ainoa ratkaisu estää tällaiset hyökkäykset sovelletaan tietoturvapäivitykset, kutsutaan yleisesti laastaria. Merkit tarjotaan vapaa-of-maksun useimpien ohjelmistotoimittajien kuitenkin löytää kaikki nämä laastarit on työläs ja aikaa vievä tehtävä. Secunia PSI automatisoi tämän ja hälyttää, kun ohjelmat ja laajennukset päivitettävä pysyä turvassa.

Lataa Secunia PSI nyt ja varmistaa tietokoneen tänään - maksutuon."

Kielen ja Maan valitset itse eikä rekisteröintikään ole pakollinen. Toimii kaikenlisäksi taustalla eikä vie tietokoneen resusseja laisinkaan.

Yritä oppia jotain kaikesta ja kaikesta jotain.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. marraskuuta 2010 @ 18:55

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox vie paljon muistia ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy