Lainaus:Joo ja tietysti firefox on vikana, mutta en haluaisi vaihtaa selainta kun tähän oon tottunu..
Ootko edes kokeillu vaikka Google Chromea? Itse olin ennen kanssa firefoxin käyttäjä muttakun kerran koitti chromea nii sille polulle jäin :D Se on kevyempi kanssa! Tsiikaa asetukset mieluisaksi!
Ei toi kyllä ihan normaalia ole.. itsellä esim. ~10 välilehteä auki ja muistinkäyttö suunnilleen puolet tuosta.
Mikä versio firefoxista sulla on? Testaa näin aluksi ottaa kaikki addonit (tai ainakin ne, jotka oot itse asentanut) pois käytöstä ja kerro muuttuuko tuo muistinkäyttö.
Lainaus:Joo ja tietysti firefox on vikana, mutta en haluaisi vaihtaa selainta kun tähän oon tottunu..
Ootko edes kokeillu vaikka Google Chromea? Itse olin ennen kanssa firefoxin käyttäjä muttakun kerran koitti chromea nii sille polulle jäin :D Se on kevyempi kanssa! Tsiikaa asetukset mieluisaksi!
Minäkin käytän Google Cromen uusinta 7.0.544.0 beta versiota. Hyvin toimii! Tarkastan aina uudet päivitykset Google Cromeen ja muihin tietokoneen ohjelmiin FileHippo.com Update Checker ohjelmalla.
Minäkin käytän Google Cromen uusinta 7.0.544.0 beta versiota. Hyvin toimii! Tarkastan aina uudet päivitykset Google Cromeen ja muihin tietokoneen ohjelmiin FileHippo.com Update Checker ohjelmalla.
Google kone Käännös (englanti > suomi)
Secunia Personal Software Inspector (PSI)
Vapaa PC Security kotikäyttäjille
Jota miljoonat kotikäyttäjät ympäri maailmaa.
Secunia PSI on VAPAA turvallisuus työkalu on suunniteltu detectvulnerable andout vanhentuneita ohjelmia ja laajennuksia, jotka altistavat tietokoneen hyökkäyksille. Hyökkäykset hyödyntämällä haavoittuvassa asemassa ohjelmia ja laajennuksia on harvoin estänyt perinteisen anti-virus ja ovat yhä "suosittu" keskuudessa rikollisia.
Ainoa ratkaisu estää tällaiset hyökkäykset sovelletaan tietoturvapäivitykset, kutsutaan yleisesti laastaria. Merkit tarjotaan vapaa-of-maksun useimpien ohjelmistotoimittajien kuitenkin löytää kaikki nämä laastarit on työläs ja aikaa vievä tehtävä. Secunia PSI automatisoi tämän ja hälyttää, kun ohjelmat ja laajennukset päivitettävä pysyä turvassa.
Lataa Secunia PSI nyt ja varmistaa tietokoneen tänään - maksutuon."
Kielen ja Maan valitset itse eikä rekisteröintikään ole pakollinen. Toimii kaikenlisäksi taustalla eikä vie tietokoneen resusseja laisinkaan.