User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 10:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > flash player 10 ei asennu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Flash player 10 ei asennu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
olexi
Junior Member

2 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2010 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain syystä FP 10 poistui koneesta, enkä yrityksistä huolimatta saa sitä ladattua.
Koneessa on asennettuna 8-versio, jolla sentään juutube näkyy. Valtaosa muista tuubeista pyytää asentamaan 10-version. "Error: Failed to register!"-ilmoitus ilmestyy tauluun. Joskus saan myös "ohjeen" www.adobe.com/go/tn_19166 tuolta ei kuitenkaan ratkaisua löydy. Olen adoben työkalulla poistanut vanhat versiot, siivonnut rekisteriä ties millä putsareilla, uudelleenkäynnistänyt, ja ihmetellyt. Ei onnistu. Jossakin foorumissa neuvotaan kokeilemaan eri selaimia, on kokeitu operat ja firefoxit ja ie, ei hyötyä, ja luonnollisesti olen kirjautunut koneelle järjestelmän valvojana. Kohta alkaa keittää. Stoberahat tilille ratkaisevasta neuvosta! xp-home sp3.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2010 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joillekin on auttanut tämä ohje*

Ja se miksi yleensä pyydetään kokeilemaan muita selaimia (Internet Explorer vs. muut) johtunee siitä, että ne käyttävät eri versiota Flash Playeristä. Eri esim. päivitettäessä on päivitettävä sekä Flashin ActiveX -versio (Internet Explorer) että plug-in -versio (muut selaimet).

Itse olen kyllä poistotyökalulla saanut aina vanhat pois alta, tosin on muistettava että mitkään Flashia mahdollisesti käyttävät ohjelmat eivät saa olla käytössä.

* Edit: Jos sinulla ei löydy %PROGRAMFILES%\Windows Resource Kits\Tools\ -kansiota, luo sellainen itse.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2010 @ 20:08

olexi
Junior Member

2 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2010 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Joillekin on auttanut tämä ohje*

Ja se miksi yleensä pyydetään kokeilemaan muita selaimia (Internet Explorer vs. muut) johtunee siitä, että ne käyttävät eri versiota Flash Playeristä. Eri esim. päivitettäessä on päivitettävä sekä Flashin ActiveX -versio (Internet Explorer) että plug-in -versio (muut selaimet).

Itse olen kyllä poistotyökalulla saanut aina vanhat pois alta, tosin on muistettava että mitkään Flashia mahdollisesti käyttävät ohjelmat eivät saa olla käytössä.

* Edit: Jos sinulla ei löydy %PROGRAMFILES%\Windows Resource Kits\Tools\ -kansiota, luo sellainen itse.
kassu10
Suspended due to non-functional email address
_
28. maaliskuuta 2010 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olexi:
Jostain syystä FP 10 poistui koneesta, enkä yrityksistä huolimatta saa sitä ladattua.
Koneessa on asennettuna 8-versio, jolla sentään juutube näkyy. Valtaosa muista tuubeista pyytää asentamaan 10-version. "Error: Failed to register!"-ilmoitus ilmestyy tauluun. Joskus saan myös "ohjeen" www.adobe.com/go/tn_19166 tuolta ei kuitenkaan ratkaisua löydy. Olen adoben työkalulla poistanut vanhat versiot, siivonnut rekisteriä ties millä putsareilla, uudelleenkäynnistänyt, ja ihmetellyt. Ei onnistu. Jossakin foorumissa neuvotaan kokeilemaan eri selaimia, on kokeitu operat ja firefoxit ja ie, ei hyötyä, ja luonnollisesti olen kirjautunut koneelle järjestelmän valvojana. Kohta alkaa keittää. Stoberahat tilille ratkaisevasta neuvosta! xp-home sp3.
Käy ensin latausta putsaamassa vahdolliset vanhat versiot koneesta menemällä Tietokone - C osioon - Windows - System 32 - Macromed. Putsaa kaikki vanhat tiedostot pois ja sitten lataa uusin Flash.
Senior Member

9 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2010 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä sama ongelma Vistan kanssa. Asennettuna oli Flash player 8, se oli poistunut itsestään kun tänään avasin koneen! Kokeilin asentaa suoraan päälle, niin aina kesken asennuksen alakulmaan tuli keltainen kolmio huutomerkin kera ja vinkui jostain adoben asennuspaketin tiedostosta, mikä on lukukelvoton tai vahingoittunut, kehoitti ajamaan Diskchekin.

Kokeilin palauttaa järjestelmää, mutta tuloksetta, koska se itki että C kovalevylla oli virheitä. Se ajotti Disk checkin seuraavaan käynnistykseen, se ajoi sen 2 kertaa putkeen ja sitten vasta kone buuttasi windowsiin. Ennen tätä asennetuissa ohjelmissa oli kyllä Flash player 10, mutta adoben logo puuttui joten tiesin asennukseen menneen reisille.

Mutta diskchekin jälkeen flash player toimii ok! Mikähän lie ollut syynä tuohon tapahtumasarjaan.. Viimeksi kun konetta käytin, asensin vain Counter-Strike Sourcen ja pelasin sitä.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
olexi
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2010 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Itsellä sama ongelma Vistan kanssa. Asennettuna oli Flash player 8, se oli poistunut itsestään kun tänään avasin koneen! Kokeilin asentaa suoraan päälle, niin aina kesken asennuksen alakulmaan tuli keltainen kolmio huutomerkin kera ja vinkui jostain adoben asennuspaketin tiedostosta, mikä on lukukelvoton tai vahingoittunut, kehoitti ajamaan Diskchekin.

Kokeilin palauttaa järjestelmää, mutta tuloksetta, koska se itki että C kovalevylla oli virheitä. Se ajotti Disk checkin seuraavaan käynnistykseen, se ajoi sen 2 kertaa putkeen ja sitten vasta kone buuttasi windowsiin. Ennen tätä asennetuissa ohjelmissa oli kyllä Flash player 10, mutta adoben logo puuttui joten tiesin asennukseen menneen reisille.

Mutta diskchekin jälkeen flash player toimii ok! Mikähän lie ollut syynä tuohon tapahtumasarjaan.. Viimeksi kun konetta käytin, asensin vain Counter-Strike Sourcen ja pelasin sitä.
Mainos
_
__

_
olexi
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2010 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Error: failed to register! On tiukassa kuin tauti vieläkin.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > flash player 10 ei asennu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy