User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 5.3.2025 / 03:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > gmail ei tunnista salasanaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gmail ei tunnista salasanaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2010 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä johtuu, että Gmail ei tunnista mun salasanaa? Salasana on aivan varmasti oikea, mutta yhtäkkiä lakkas toimimasta. Salasanan palautus/vaihto ei onnistu, kun ei hyväksy sitä nykyistä edes. Mitä tehdä?
Senior Member
_
6. kesäkuuta 2010 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2010 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten sanoin, salasanan palautus ei onnistu, kun ei hyväksy sitä alkuperäistä. Ja olin jo aikasemminkin noita ohjeita lukenu, mutta noista nyt mitään apua ole..
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2010 @ 01:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mestari:
Kuten sanoin, salasanan palautus ei onnistu, kun ei hyväksy sitä alkuperäistä. Ja olin jo aikasemminkin noita ohjeita lukenu, mutta noista nyt mitään apua ole..
Eikö sulla ole jotain toista sähköpostiosoitetta, mihin Gmailin salasana lähetetään, jos se unohtuu?
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2010 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No toi " Olen unohtanut käyttäjätunnukseni " kohtaan kun laitan vaihtoehtoisen sähköpostin niin lähettää vaan sen käyttäjätunnuksen. Ja sitten kun ottaa " Olen unohtanut salasanani ", niin siinä vain kysytään Gmail tiliä, ei vaihtoehtoista sähköpostia.. että se siitä..
admins
Suspended due to non-functional email address
_
7. kesäkuuta 2010 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kirjoittaa salasana esim notapadiin ja kopioida sieltä, varmistaa ainakin kirjoitusvirheiden mahdollisuuden

gmailiinhan ei kirjoiteta tunnukseksi minun@gmail.com vaan minun ja salasana
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2010 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kirjoitankin aina ilman @gmail.com:ia. Kokeilin tuota notepad hommaa, eikä auta. Pitänee olla yhteydessä gmailiin, jos osaisvat auttaa
Mainos
_
__

_
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2010 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt se mun gmail tili aukesi. Vähän kylläkin tuurin kautta..Kait..

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=fi&answer=14257

Tein tuolta sivulta 2. linkin homman.. Tuolla gmail ohjepaikassa on muutama tai ainakin yks toinenkin samantyylinen palautus homma(?), mutta se ei toiminu, ilmoitti vaan, että mun salasana on väärä. Vaikka loppujen lopuks se oli aivan oikea, mitä olinkin tarjonnut.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > gmail ei tunnista salasanaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy