User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.3.2025 / 15:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > gmailin roskapostisuodatus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gmailin roskapostisuodatus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Suopursu
Newbie
_
7. joulukuuta 2009 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on käytössäni Gmailin sähköpostiosoite ja olen yrittänyt hakea sieltä email-osoitetta johon voisin lähettää tiedusteluviestin gmailin roskapostisuodatuksesta. Näyttää olevan systeemi sen verran syvältä, että varovat antamasta mitään osoitetta, kehottavat lukemaan ohjeista. Ongelmani on seuraava:

Minulla on venäläisiä ystäviä jotka ovat kirjoittaneet minulle sähköpostiviestejä venäjäksi, viestit eivät kuitenkaan ole tulleet minulle saakka, eikä niitä löydy myöskään Gmailin roskaposteista. Onkohan nuo viestit jääneet jo johonkin Gmailin esisuodattimeen, ja jos ovat, niin mitenkä ihmeessä minä saisin ne tulemaan läpi? Tätä heiltä kysyisin jos vaan saisin jostain yhteystiedot mihin tuon kysymykseni tuuppaisin.

Löytyisikö täältä joltain vinkkejä kuinka tässä voisi edetä, tietäisikö joku email-osoitteen johon kysymykseni voisin lähettää? Vuosia käytössäni olevan sähköpostiosoitteen vaihto olisi kyllä aika työläs kuvio.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2009 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En osaa varsinaiseen kysymykseesi vastata, mutta oletko kokeillut lisätä ko. henkilöiden sähköpostiosoitteet omiin yhteystietoihisi Gmailissa?

Suopursu
Newbie
_
7. joulukuuta 2009 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
En osaa varsinaiseen kysymykseesi vastata, mutta oletko kokeillut lisätä ko. henkilöiden sähköpostiosoitteet omiin yhteystietoihisi Gmailissa?
Kiitos vastauksesta. Kävin juuri lisäämässä nimet Gmailin yhteystietoihin ja pistin koeviestiä menemään, nyt sitten odottelen kuuluuko vastausviestiä. Voiko tuolla yhteystieto-jutulla olla vaikutusta viestien kulkuu? Yleensä käytän sähköpostiohjelmaa Outlook, siellä on tili tuolle Gmail-osoitteelleni. Netin Gmail-posteja käyn tsekkailemassa viikottain juuri syystä, että sen roskaposteissa on silloin tällöin ihan asiallistakin postia. Joku Gmailin tukiheppu varmaan voisi kertoa kuinka suodatus hakee aihe- ja lähettäjäkenttien perusteella roskaposteihin menevät. Sama heppu voisi myös kertoa kuinka tiukka on jo esisuodatus. Mikäli kuitenkin täältä löytyy lisää asiasta tietäviä, niin mielelläni otan viestejä vastaan.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2009 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuolla pitäisi olla merkitystä viestien kulkuun, sillä nyt viestit merkitään ko. osoitteista roskapostiksi ainoastaan, jos nämä ehdot täyttyvät.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > gmailin roskapostisuodatus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy