User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 17:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > googlen käännöstoiminto hukassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Googlen käännöstoiminto hukassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
19. huhtikuuta 2013 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! :)

Missä Googlessa saa päälle sen toiminnon, että Google kääntää englanninkielisen sanan tekstissä, kun laittaa hiiren sen sanan kohdalle???

(esim. kun lukee jotain englanninkielistä juttua, mutta ei halua kääntää koko sivua)

Mulla oli se ennen toiminnassa, mutta nyt se toiminto on kadonnut ...

Tarkennus:

Jos mulla on näytöllä esim. englanninkielinen tai vaikkapa ruotsinkielinen jonkun median sivu, niin ennen mulla oli niin, että jos en tajunnut jotain sanaa, mitä se tarkoitti, niin vein vaan hiiren/kursorin sen sanan päälle ja Google näytti heti mitä sana tarkoitti suomeksi, jos se vain tiesi sen ...

Tattista jo etukäteen, jos joku osaa auttaa ... :)
Newbie
_
19. huhtikuuta 2013 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku kultainen olikin jo vastannut mulle tähän, tuolla Kysy mitä vaan -osiossa ...

tarkoitit varmaan tätä:

http://translate.google.com/manager/website/?hl=fi

Nyt toimii taas!

Halit sulle! :)
Senior Member

22 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2013 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://translate.google.fi/translate?hl...2F%2Fbbc.com%2F
Tuolta löytyy ainakin, joutuu copypasteamaan osoitteen vaan.

Jos käytät Chrome-selainta niin asetuksista saa päälle "Tarjoa käännöstä muunkielisille sivuille".

http://content.gcflearnfree.org/topics/...me_settings.png
Kuvan valikosta Settings/Asetukset, sitten menet ihan alas.
Paina "Näytä lisäasetukset..." ja tuo tarjoa käännöstä-valinta tulee esiin.

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. huhtikuuta 2013 @ 11:00

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > googlen käännöstoiminto hukassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy