User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 22:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kellottamis helppiä kaipailen :)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kellottamis helppiä kaipailen :)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jun1or
Junior Member
_
19. elokuuta 2009 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mulla on tällänen jännä probleema kellottamisen kanssa, koneesta löytyy geforce 6600 254mb näyttis joka on vanhahkon puoleinen, elikkäs en jostai syystä pysty kellottaa näyttistäni o.o Oon käynnistäny monesti koneen uudestaa rivatunerin kautta, ja siitä "detect now" napista ei tapahdu mitää, latasin coolbits ja nvidian ohjauspaneeli näyttää tältä:

Ja noita palkkeja ei voi säätää mitenkää.

Ja ATItool:ssissa voin laittaa ihan mahdottomat kellotaajuudet eikä se reagoi mitenkää siihen.

Ja oon kokeillu myös tota find max core ja find max memory mut siinäki se menee iha mahottomii lukuihi mitä tää kone ei kestäis millää... Nimittiäi viimekesänä kellotin viimeks tätä mun konetta ja sillo toimi iha kunnolla nuo ohjelmat, olen asentanu sen jälkee koneen kerran uusiksi, mut sillo täs konees oli sp2, nyt on serial pack kolmonen, en sitte tiiä et onks se jotai vaikuttanu tähä. Mut jos jollai on ollu sama ongelma ja on saanu toimimimaa tia muutenvaa voi auttaa ja tietää mikä täs on vikana nii ois iha kiva :) Niin ja koneessa on tuo 190.38 forceware ajurit.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2009 @ 13:15

pcnero
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2009 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata kellottaa konetta ilman ammattilaista.

HP pavilion a320.fi - Intel celereon 2.3 GHz - Windows Xp Home sp3 - 1512 MB - 80 GT - Integroitu Intel Extreme
Capizh
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2009 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Coolbits...mut omal vastuul. :)

"Kyl se siit sit"
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kellottamis helppiä kaipailen :)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy